0110101001111010
Gaat sowieso niet werken, een eigen font in een website gebruiken. Waarschijnlijk kan je ze daarom ook niet in dreamweaver selecteren.
Verwijderd
Als je deze lettertypes uberhaupt wilt gebruiken moet de bezoeker van je site ook dit lettertype op zijn pc hebben staan. Dus als je ze wilt gebruiken is het eerder aan te raden om van deze teksten een jpg te maken.
Het is aan te raden gewoon standaard fonts te gebruiken en zeker geen plaatjes als vervanging. Denk eens aan de mensen met textbrowsers etc. en kom niet met het verhaal dat je dat allemaal in een alt attribuut gaat stoppen.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:00:
Als je deze lettertypes uberhaupt wilt gebruiken moet de bezoeker van je site ook dit lettertype op zijn pc hebben staan. Dus als je ze wilt gebruiken is het eerder aan te raden om van deze teksten een jpg te maken.
Het kan wel, zie dit topic:CrashOne schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:56:
Gaat sowieso niet werken, een eigen font in een website gebruiken. Waarschijnlijk kan je ze daarom ook niet in dreamweaver selecteren.
http://gathering.tweakers...s/977877///lettertype,css
[ Voor 10% gewijzigd door Rowanov op 21-11-2004 23:07 ]
Verwijderd
De zou eventueel wel dat font kunnen gebruiken, maar dan moet je er plaatjes van maken. Dus gewoon in Photoshop ofzo een plaatje maken met tekst erin. Dat zie je heel vaak hoor.. Een vaag lettertype gebruiken werkt, zoals hierboven al gezegd wordt, niet.
Heb je geprobeerd om Dreamweaver opnieuw te starten?Yotta schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:53:
Heb net een paar heel mooi fonts gedownload, maar met het toevoegen van deze fonts in dreamweaver (versie 6.0 MX) gaat het fout. Als ik de fonts edit list opend dan staan ze er niet bij.
De fonts zijn goed geinstalleerd, ik kan in Word de lettertype gewoon selecteren.
Wie heeft de oplossing voor mij?
Dreamweaver heeft dus eigenlijk een soort beveiliging wat betreft de fonts, zodat niet het hele internet vol staat met afwijkende lettertypes.
Ik ben dus verplicht me te houden aan de gegeven fonts.
Ik ben dus verplicht me te houden aan de gegeven fonts.
0110101001111010
Gelukkig wel.
* CrashOne is ook blij dat je in mozilla geen fonts kunt embedden, zoals je in IE met weft kan.
* CrashOne is ook blij dat je in mozilla geen fonts kunt embedden, zoals je in IE met weft kan.
Je bent je niet verplicht ergens aan te houden. Het is alleen slim als je het doet omdat je ervan kunt uitgaan dat toch niemand (ok 95%) van je bezoekers jou specifieke fonts op zijn of haar PC heeft staan. Je kan altijd je speciale fonts gebruiken als titel in de vorm van een plaatje zoals gezegd.
Als je toch perse anders fonts wilt gebruiken, moet je eens op de codeview mode klikken in dreamweaver en vervolgens de help erbij pakken en zoeken op font embedden.
Als je toch perse anders fonts wilt gebruiken, moet je eens op de codeview mode klikken in dreamweaver en vervolgens de help erbij pakken en zoeken op font embedden.
|{ brrr }] |
Jullie hebben me op een ander idee gebracht, ik maak er gewoon een plaatje van is idd net zo makkelijk. 
Tnx!
Tnx!
[ Voor 6% gewijzigd door Yotta op 22-11-2004 23:21 ]
0110101001111010
Pagina: 1