Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ft]Oude topics opnieuw formatten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.216 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als je zoekt kom je nog wel eens topics <2000 uit zoals
Mavo Humor

Maar zoals je ziet, onleesbaar, misschien kunnen deze topics eens door een scriptje geramd worden zodat de tags allemaal weer corrects zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

tsja, maybe ooit...

Intentionally left blank

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hoe ga je onderscheid maken tot HTML welke wel vertaald moet worden, en HTML (zoals voorbeelden in de devschuur), welke dat niet moeten? :)
Lijkt me dus, dat dat niet gaat gebeuren.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
De dingen tussen [code ] tags gewoon niet meenemen :?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Megamind schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:46:
De dingen tussen [code ] tags gewoon niet meenemen :?
En als ik nou eens ergens voor de gein een lap HTML heb neergezet? Zonder code-tags?

Verwijderd

Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat 95 procent van de topics voor een bepaalde datum uit 'te converteren' posts bestaan.

Dan kun je je afvragen. Wat doen we. Laten we de massa onleesbaar, zodat er een klein gedeelte goed blijft, of maken we de massa leesbaar waarbij een klein gedeelte onleesbaar wordt?

Als je er al iets aan zou willen doen, lijkt het 2e mij wenselijker dan het eerste.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat als je de <P> en <BR>'s vervangt door linefeeds eea al een stuk leesbaarder wordt zonder dat je het risico loopt dat er echt dingen fout gaan.

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

En de smiley url's.. Dan is het allemaal inderdaad weer lees- en interpreteerbaar.

Misschien kunnen we er een scriptlet voor schrijven die het dynamisch even voor je doet? :P

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 11:27 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is natuurlijk met 3 eenvoudige SQL queries te doen; misschien iets om 's nachts een keer te proberen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

de laatste simpele sql query die ik van jou moest doen deed anders verdomt raar! :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:19:
de laatste simpele sql query die ik van jou moest doen deed anders verdomt raar! :P
:D

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:19:
ROFLMAO _O_

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

meegenomen in de merge-conversie :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.