Hallo, ik heb problemen met 1 bepaalde site... het betreft deze: http//www.arjanuitman.com , mijn pc kan hier geen verbinding mee maken. ik gebruik Mozilla Firefox, en hiermee krijg ik de melding:" The operation timed out when attempting to contact www.arjanuitman.com" en bij internet explorer kan hij de pagina niet vinden. mn maten op msn kunnen er probleemloos op komen en ik schijn de enige te zijn met dit probleem.
met andere sites heb ik geen problemen, geen trage verbinding en zit gelijk op de site...
ik zit achter een router en heb toen geprobeerd op de andere pc op die site te komen wat ook niet lukte, mn firewalls staan uit, ik heb mijn cookies verwijderd evenals mijn history.. ik heb hem niet bij mijn geblokte sites staan.
gisteravond tegen half 12en kon ik wel gewoon op die site komen en had ik geen problemen. toen ben ik gaan slapen en ik kon er vandaag heel de dag niet op.
heeft iemand enig idee??
met andere sites heb ik geen problemen, geen trage verbinding en zit gelijk op de site...
ik zit achter een router en heb toen geprobeerd op de andere pc op die site te komen wat ook niet lukte, mn firewalls staan uit, ik heb mijn cookies verwijderd evenals mijn history.. ik heb hem niet bij mijn geblokte sites staan.
gisteravond tegen half 12en kon ik wel gewoon op die site komen en had ik geen problemen. toen ben ik gaan slapen en ik kon er vandaag heel de dag niet op.
heeft iemand enig idee??
[ Voor 6% gewijzigd door Thrilled op 21-11-2004 22:31 ]