Toon posts:

Hoe ziet jouw eigen linkpagina eruit?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Show hier met je eigen linkpagina. Je weet wel, zo'n soort startpagina voor jezelf als je je browser start..

Mijne volgt morgen.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Fijne startpost dit.. :X En ook nog niet eens in de [HK]
kan je niet bij denk ik zomaar ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Br@m op 21-11-2004 21:42 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:42:
Fijne startpost dit.. :X En ook nog niet eens in de [HK]
kan je niet bij denk ik zomaar ;)
Sorry, ik ben nog niet geintregreerd ;). Maar ik wou zo maar eens weten hoe jullie perfect gedesignde linkpage eruit zag..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://145.99.239.122/htdocs/data/desktop.jpg
Origineel staat: hier.

Zelfgeschreven dingetje. Werkt wel handig vind ik. Ik heb er m'n TODO-lijstje. Links die ik altijd bezoek (rechts) en links die ik soms bezoek en tijdelijk zijn (midden). Verder staan er links links voor school.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 21:50 ]

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:49:
[[url=http://knip/htdocs/data/desktop.jpg]afbeelding[/url]]
Origineel staat: [url=http://knip/htdocs/data/desktop.jpg]knip[/url].

Zelfgeschreven dingetje. Werkt wel handig vind ik. Ik heb er m'n TODO-lijstje. Links die ik altijd bezoek (rechts) en links die ik soms bezoek en tijdelijk zijn (midden). Verder staan er links links voor school.
Er zitten wat links bij die hier niet op GoT mogen :X.

Verder vind ik dat Fok! maar niks :P.

Zelf heb ik geen linkpagine of iets dergelijks. Standaard op T.net hier :). Ik meende dat er een poll over liep op de FP.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:49:
[afbeelding]
Origineel staat: hier.

Twealers.net? :X :X

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Ja sorry, heb links al verwijderd. En die www.twealers.net is 'n typefoutje. De link erachter is wel goed. Maar uuh.... het gaat er toch om hoe de pagina eruit ziet? Wat een gemiereneuk allemaal zeg. Niets beters te doen ofzo, Tux?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed; opsomtopics mogen bij uitzondering in de HK; maar niet in SA dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.