Toon posts:

een betere camera dan de KM Dimage Z3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Konica Minolta Dimage Z3 gekocht, maar ben toch niet zo tevreden over de kwaliteit van de foto's. De ruis is aanzienlijk, vooral bij het fotograferen emt minder daglich

Is er een soortgelijke camera, evt. zonder 12x opt. zoom en Stabilisator, die kwalitatief betere foto's maakt dan de Z3? Minder mogelijkheden misschien, maar betere foto's.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Tja, je hoort wel erg tegenstrijdige geluiden over de Z3 altijd. Heb je wel de nieuwe Firmware erop gegooid? Op andere fora zeggen ze dat de ruis daar iets minder van wordt, en andere verbeteringen worden aangebracht.

De beste tegenhangers die de Z3 heeft zijn de Minolta Z2 zelf, de Minolta Z10 (veel goeikoper), de Panasonic FZ-3 (met IS), de Canon S1 (met IS), en de Olympuc C-765.

Kun je misschien ook een crop van een foto hier posten? Dus gewoon een gebiedje uit het originele foto uitsnijden, niet verkleinen.

Alors.

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-02 21:29
Misschien is een FujiFilm S5500 wat...???
Is maar een klein beetje duurder dan een Z2.
Ik stond zelf ook voor de keus en heb er absoluut geen spijt van dat ik de Fuji heb genomen, ook bij weinig dachlicht is de ruis minimaal. 10 x zoom is genoeg en de body voelt steviger aan dan de Z2/Z3

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
ik zou de Panasonic FZ3 dan eens bekijken.