[HL2] werkt met Securom 5?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Hallo allemaal,

Om te beginnen weet ik niet of dit wel de goede plek is voor dit draadje, maar ik denk het wel ;)

Het probleem:

Ik heb 42x HL2 aangeschaft, niet om het 42 keer op 1 pc te zetten, maar om het te verspreiden in een GameCafe. Nou is dit natuurlijk geen probleem, maar het wordt wel een probleem als blijkt dat daemon-tools nog geen Securom 5 ondersteund.

Zijn er mensen met ervaring met dit probleem? Ik ben zelf absoluut tegen no-cd cracks, maar als het niet anders kan in dit geval dan moet het maar. Ik beschouw het dan niet als illegaal, omdat ik 42 kopieen heb van het spel.

Is het misschien mogelijk om die Securom 5 protectie uit de image van HL2 dvd te slopen? Ooit gedaan ? Let me know ! (met Securom 4 heb ik het wel voor elkaar gekregen)

Lau

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:22
Is het misschien mogelijk om die Securom 5 protectie uit de image van HL2 dvd te slopen? Ooit gedaan ? Let me know ! (met Securom 4 heb ik het wel voor elkaar gekregen)
hier kunnen we je niet mee helpen @ GoT; we kunnen niet zeker zijn dat het alleen voor legale doeleinden wordt gebruikt.

Is het geen optie om gewoon 42x je HL2 dvd in je dvd speler te laten zitten? (ik neem aan dat gebruikers daar niet bij kunnen; om diefstal te verkomen)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hier is dat al heel vaak langsgekomen: [rml][ PC]Half-Life 2 Deel 9[/rml] en hieruit is te concluderen dat het simpelweg niet mogelijk is. HL2 is zo opgezet dat zelfs met securom emulatie van Deamon Tools HL2 niet werkt. No-cd cracks en andere minder legale oplossingen om deze beveiliging te omzeilen wil ik hier dan ook niet zien.

Dit topic is gesloten.