Toon posts:

Raptor 74 gb S-ata

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,ik heb een vraagje,en kon het zelf niet gauw vinden
ik ben van plan een nieuw hd te kopen.
de raptor 74 gb sata..

mijn vraag is pas die zo op elke moederbord?,(zit er zo aansltuiting op)/controller of iets.

heb nu een wd caviar 80 gb.
zo raptor is lijk mij wel sneller?

maar goed pas dat of niet

my moederbord:
Epox 8RGA+

ik hoor het wel

alvast bedankt.

Jeffrey

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30

The Third Man

The Third Jellyfish

Net zo goed je niet de nieuwste Radeon X800 in je oma's 386 kan steken past ook niet een schijf met SATA in elk moederbord. Kijk zelf (je bent toch een Tweaker?) of jouw moederbord SATA heeft, zo ja dan past hij erop (net zoals je ook zelf kunt uitzoeken welke Melita filters er in je koffiezetapparaat moeten)...

EDIT
Ik kan misschien wat zeurpieterig overkomen, maar dat gebeurt evenredig met je eigen inzet, hoe meer je zelf doet om je vraag te beantwoorden/probleem op te lossen, hoe meer users op GoT jou daarbij willen helpen. Zie ook de registratievoorwaarden.

[ Voor 30% gewijzigd door The Third Man op 21-11-2004 20:33 ]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:51

rapture

Zelfs daar netwerken?

Raptors hebben een SATA aansluiting, dus een moederbord met SATA-aansluitingen nodig of je steekt een SATA-kaartje bij.

Ik denk dat dit in de FAQ staat.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het staat er toch duidelijk bij? De Raptor is voorzien van een SATA aansluiting. Aan jou om de specificaties en/of de (online) handleiding van je moederbord te checken of je over een SATA aansluiting beschikt. Zo nee, dan koop je ff een 3rd party PCI SATA controllertje :Y)

Nogal simplistisch dit. Met een beetje nadenken en rondkijken was je hier ook wel achtergekomen. Dicht.

Dit topic is gesloten.