Goed ik zit met het volgende probleem, nou ja ik niet echt maar me neef. In ieder geval. Hij heeft bij zijn buur man ff de router goed ingesteld met pw voor hun. En ze delen ook het internet enzo
Alles tuurlijk perfect. Alleen nu is hij zijn wep key kwijt. Zijn laptop blijft gewoon geconnect met het internet maar nu wilt hij zijn "antenne" aansluiten zodat hij altijd internet heeft. Maar dat werkt niet
Is er dus een mogelijkheid om in windows je key te kunnen zien? Ik weet dat het met een asus kaartje gaat. Maar bij windows heb ik dat nog nooit gezien.
Google heeft niets op geleverd omdat het vooral over het "hacken" enzo gaat. alvat bedankt
[edit] oh jah ff naar de buren gaan gaat ook niet. want ze zijn er voor een tijdje niet
en admin pw voor de router heeft hij niet
Is er dus een mogelijkheid om in windows je key te kunnen zien? Ik weet dat het met een asus kaartje gaat. Maar bij windows heb ik dat nog nooit gezien.
Google heeft niets op geleverd omdat het vooral over het "hacken" enzo gaat. alvat bedankt
[edit] oh jah ff naar de buren gaan gaat ook niet. want ze zijn er voor een tijdje niet
[ Voor 12% gewijzigd door Ankh op 21-11-2004 20:23 ]