[Wifi+wep] key kwijt enkel laptop werkt nog

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:24
Goed ik zit met het volgende probleem, nou ja ik niet echt maar me neef. In ieder geval. Hij heeft bij zijn buur man ff de router goed ingesteld met pw voor hun. En ze delen ook het internet enzo :) Alles tuurlijk perfect. Alleen nu is hij zijn wep key kwijt. Zijn laptop blijft gewoon geconnect met het internet maar nu wilt hij zijn "antenne" aansluiten zodat hij altijd internet heeft. Maar dat werkt niet :(
Is er dus een mogelijkheid om in windows je key te kunnen zien? Ik weet dat het met een asus kaartje gaat. Maar bij windows heb ik dat nog nooit gezien.

Google heeft niets op geleverd omdat het vooral over het "hacken" enzo gaat. alvat bedankt :Y)
[edit] oh jah ff naar de buren gaan gaat ook niet. want ze zijn er voor een tijdje niet |:( en admin pw voor de router heeft hij niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ankh op 21-11-2004 20:23 ]

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

je zelf 'hacken' met netstumbler o.i.d. en zo je eigen WEP-key kraken, lijkt me een oplossing.

Waarom je de key nodig hebt voor de acite die gaat worden uitgevoerd (antenne aansluiten :?) is mij overigens onduidelijk.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Ankh
we hebben op de hccdagen een usb antenne gekocht. die gaat in zijn win2k3 server zodat hij de hele tijd internet heeft en niet dat hij de hele tijd met zijn laptop naarboven moet lopen :) om ff te kunnen internetten.. dan is de lol er gauw af :D

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

staan er ergens sterretjes van de key? je zou met Snadboy Revelation V2 de code onder die sterretjes zichtbaar kunnen maken...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

FireWurX schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:48:
staan er ergens sterretjes van de key? je zou met Snadboy Revelation V2 de code onder die sterretjes zichtbaar kunnen maken...
in de properties van de connectie eigenschappen voor het ingestelde netwerk zijn deze wel terug te vinden.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-05 13:02
Sluit je computer met een netwerkkabel op je router aan. Surf dan naar je router, en je kunt je wep-key achterhalen. Simpel.

• Ankh
Guust Flater schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:59:
Sluit je computer met een netwerkkabel op je router aan. Surf dan naar je router, en je kunt je wep-key achterhalen. Simpel.
dan moet je altijd nog de pw hebben voor de root / admin .. doh
FireWurX schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:48:
thanks die ga ik zeker ff proberen :d

Verwijderd

Dat password had je toch? Dat staat in elk geval wel in de tweede zin van je startpost.

• Ankh
ligt er aan hoe je het ziet :)

hij heeft hem hun laten instellen, dus hij weet zelf het pw niet ;) iets te eerlijk naar mijn mening maar dat is zijn besluit :P

• Ankh
okay het werkt jammer genoeg niet.. iemand anders nog een idee :(

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

"Hacken" is een gevoelig iets op got.
Als die buurman alles kwijt is dan moet je gewoon op de resetknop rammen en opniew beginnen

(daar zijn die dingen voor)

Afbeeldingslocatie: http://www.controlplus.biz/products/ConExtras/buttongifs/Reset%20Button%20large.gif

Iperf

Pagina: 1