[HL2] Leeg blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik kreeg net weer tijdens het spelen van Half-Life 2 een leeg BSOD. Geen tekst erin dus. Helemaal egaal blauw (valt dus weinig aan te quoten :)).

Voor specs van m'n systeem, zie hier - in het kort een i875 bord met P4 3GHz, 1,5GB geheugen en een R9800SE. Mijn systeem is uiteraard niet overgeklokt. Het gebeurt me in Windows XP SP1 met alle patches van dit moment. Ik gebruik chipset drivers versie 6.0.1.1002. Verder gebruik ik Omega drivers versie 2.5.76.

Half-Life 2 zal wel de laatste patches hebben, want dat gaat volgens mij automagisch via dat Steam gebeuren... Ik vraag me sowieso af of het aan Half-Life 2 ligt, want in een ver verleden heb ik het ook eens in Far Cry zien gebeuren.

日本!🎌

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Al normale videodrivers geprobeerd? Probeer eens de Catalyst 4.12 beta.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Beta drivers noem ik ook niet normaal, dus ik zal eerst wel ff de gewone gereleasede drivers pakken.

/edit
oh great, 4.11 introduceert een nieuw probleem: als ik HL2 aflsuit, is het beeld helemaal messed up. Ik kan er geen screenshot van maken, omdat dat screenshot dan wel goed is... maar alles staat door elkaar. Als ik vervolgens een command prompt in full screen opstart, is het beeld weer goed, maar als ik die afsluit is het weer net zo hard messed up, maar dan in een lage command prompt-resolutie...

[ Voor 68% gewijzigd door _Thanatos_ op 21-11-2004 23:10 ]

日本!🎌