WMA converteren in MP3

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Hallo

Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb een iPod mini en vorige maand zat er in een tijdschrift een bon voor een OD2 store met 200 credits. Dus is 2 songs gratis. Nu vraag ik mij af hoe zet ik die om in MP3 want die zijn beveiligd.

Ik heb eerst gezocht naar tools maar die zijn niet te vinden en iTunes kan ook geen overweg met beveiligde bestanden. Ik weet echter dat je ze gerust eerst op CD kan zetten en dan weer importeren maar dat vindt ik toch een beetje te omslachtig want dan verspil je weer een CD. Dus gisteren heb ik eens wat uitgeprobeerd en het lijkt nog goed gelukt te zijn ook.

Ik open mijn mengpaneel en zet de opname op stereo mixer maar niet te hoog. Ook WMP zet ik op bijvoorbeeld 47 en dan gebruik ik een geluidsprogramma en neem ik op. Nadien verwijder ik de stiltes er voor en er na en sla ik het op als WAV. Vervolgens open ik iTunes en sleep dat bestand er in en vervolgens converteer ik het. Dan kijk ik of het gelukt is en verwijder ik de 2 WAV-bestanden want iTunes maakt een dubbeltje.

Ik vraag me nu af of niemand hier een betere manier kent want is toch vrij omslachtig. Alvast bedankt.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:43
Als het beveiligd is zal het wel niet mogen omgezet worden in MP3. Het is niet voor niets beveiligd, en wanneer je de beveiliging breekt, ben je illegaal bezig.

[ Voor 42% gewijzigd door Steephh op 21-11-2004 19:28 ]

_@/'

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Ja, maar het is eigenlijk voor iets waar je toch al recht op hebt want je mag hem op draagbare apparaten zetten dus waarom niet op mij iPod omdat Apple niet wil betalen? Dat laatste ben ik niet zeker.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Het is heel sneu, maar ik kan dit niet toestaan.

Apple's AAC files van de iTMS kan je ook niet zomaar omzetten naar WMA - er zit een DRM om die je niet mag omzeilen.

Maw: helaas.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.