Resistor schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:54:
Als je er niets meer aan hebt: gooi het op marktplaats, er zijn altijd gekken die die dingen sparen. En zeker als het zo compleet is met monitor.
Ik denk dat je er altijd nog e.30,- voor kan krijgen. (kijk eerst even wat vergelijkbare dingen waar zijn)
EUR 30
Lijkt me ERG optimistisch, dat is de soort prijs waar een MSX2 met 2 floppy drives, monitor en alle toeters en bellen eraan voor gaat. Zoals gezegd is er bijna geen hond die deze dingen had. Enige waar ze echt 'nuttig' voor zijn is als redelijk hanteerbare CP/M bakjes - en dan nog ben je door non-standaard floppy gecastreerd.
Obscure homecomputer + low-end monochroom
monitorvissekom = EUR 15 als er een gek in geinteresseerd is, maar meestal valt dit onder 'gratis op te halen', evt 'voor sixpack bier

'
Overigens dumpt iemand momenteel op marktplaats gratis 3" floppies die je hiervoor nodig hebt:
http://marktplaats.nl/mar...neider%26p%3D1%26pv%3Dall
%26g%3D9%26u%3D8%26rc%3D1%26s%3D50%26m%3D0
Hoezo wachten? De Xircom Rex6000 PDA (discontinued toen Intel Xircom overnam

) had gewoon dezelfde Z80 CPU en was niet groter dan een wat dik uitgevallen creditcard

Uhm, dat is gewoon een vroege (crappy) 8088 'laptop' van Amstrad, heeft behalve dat merkje niets me de CPC reeks te maken
[
Voor 13% gewijzigd door
dion_b op 22-11-2004 13:30
]