Ik zit te denken aan die nieuwe Plextor. Ik heb de specs bekeken en het is niet meer mogelijk een CD op 2 speed te branden. Ik heb namelijk altijd begrepen dat je audio CD's niet op meer dan 2 speed moet branden, klopt dat? Zijn er tweakers die audio CD's branden op 12 speed???
Ik brand audio gewoon op 12x en heb nog geen problemen ondervonden.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Lijkt me logisch, binair is binair, het zou niet uit moeten maken of je een paar put's en lands op 12 speed of 2 speed wegfikt dacht ik zo!
Groeten Johan
Groeten Johan
Cogito Ergo Credo
Maar hoe hoger de snelheid, des te meer kans dat er is dat hij een putje "vergeet".
Als jij op je snelst gaat typen, maak je toch ook meer fouten dan wanneer je wat langzamer typt?
* ThePhoenix heeft ook een Plextor BBQ 12x10x32 en hij heeft nog niet geprobeerd om op 12x audio te branden
* ThePhoenix vertrouwt dat niet
Als jij op je snelst gaat typen, maak je toch ook meer fouten dan wanneer je wat langzamer typt?
* ThePhoenix heeft ook een Plextor BBQ 12x10x32 en hij heeft nog niet geprobeerd om op 12x audio te branden
* ThePhoenix vertrouwt dat niet
Ik brand AL mijn cd's tegenwoordig op 12x.... als er al verschil is met lagere snelheden branden, dan is dit zeker weten absoluut NIET te horen...
voor mij goed genoeg dus
voor mij goed genoeg dus
Pagina: 1