[XP] IE6 Reageert niet als ik de computer wil afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Hallo,

Met regelmaat (niet altijd) krijg ik de volgende melding als ik mijn computer (XP Home, SP1) wil afsluiten:

Programma beëindigen : iexplore.exe
Dit programma reageert niet.

Ik heb voorheen veel problemen ondervonden met mijn moederbord (P48SX) en heb deze recentelijk laten vervangen door een P4P800, met daarbij een nieuwe install van WinXP SP1. Problemen van voorheen treden niet meer op, muv deze foutmelding.

Wat kan ik hieraan doen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lijkt me geen IE, maar Windows specifiek probleem :) Met kleine titeledit naar WOS

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Grover schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:14:
met daarbij een nieuwe install van WinXP SP1. Problemen van voorheen treden niet meer op, muv deze foutmelding.
De installatie van toen was helemaal nieuw, dus door eerst de schijf te formatteren??

Laatste IE geinstalleerd, laatste drivers geinstalleerd??

Verwijderd

Kennelijk is iexplorer nog "ergens mee bezig". Ik zou maar eens beginnen met spybot of ad-aware te laten scannen, als je dat nog niet gedaan hebt. Het kan best van die fijne spy- of adware zijn die in je iexplorer lopen te klieren.

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Ik heb dit probleem ook. Ik heb register nu zo ingesteld dat ie zelf de fout afsluiten en dat ook nog zo snel dat je het niet eens ziet....

Het vreemde is dat als ik opstart en daarna meteen weer afsluiten meteen weer probs zijn met iexplore.exe :(