Toon posts:

Eén desktop, twee muizen/twee monitoren/twee keyboard.. dan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Biedt Windows standaard ondersteuning voor het werken met twee users op één desktop door meerdere muizen, keyboards en monitoren aan te sluiten? Zodat je dus de kracht van een computer en de internetverbinding eenvoudig kan delen, zonder een tweede computer aan te schaffen.

Lijkt me gaaf en ben benieuwd hoe ik dit kan realiseren. Ik heb niet kunnen ontdekken dat Microsoft hier ondersteuning voor biedt, maar zijn er mogelijk andere software tools voor beschikbaar?

Alvast hartelijk bedankt voor elke respons!

Wim Korevaar

Modbreak: Spider.007Email adres kan slechts voor spam misbruikt worden

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 21-11-2004 18:32 ]

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 16:38
Nee, de Windowsen die ik ken kunnen dat niet ;) Je zou hoogstens op een Windows Terminal Server met andere apparaten kunnen inloggen, maar dat is niet wat je wilt.
Door twee monitoren aan te sluiten zou je het beeld kunnen spiegelen of spreiden over de schermen. Met twee muizen kun je met twee handen muizen, en met twee keyboards heb ik geen ervaring.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb het email adres even uit je post gesloopt. Het idee van dit forum is dat er nuttige informatie voor meerdere mensen te vinden is; vandaar dat een emailadres niet erg nuttig is. Verder is dit geen SA, maar een WOS vraagje aangezien dit nog niets met externe software van doen heeft daarom een move

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Zou je niet met remote desktop kunnen werken en dan gewoon thinclients gebruiken?

• plastic479
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik weet dat Nerio dit heeft, (www.nerio.be)
ze maken hier gebruik van een ATI video Kaart zover ik weet, hoe dit verder in zen werk gaat kan ik niet meteen zeggen, heb zo nog geen pc in men handen gehad.

Misschien kan je het eens vragen aan nerio nederland?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nee, niet met de standaard hardware.

Jetway had dacht ik wel een moederboard waardoor 2 gebruikers met de zelfde computer kunnen werken, maar 'gewoon ' gaat het niet.

Ik heb in ieder geval nooit die vraag gehad van mijn computer (heb 2 monitoren, 2 toetsenborden, 2 muizen (USB wil niet altijd werken, sommige spellen willen de ps/2 toetsenbord en DOS wil alleen met de ps/2 muis, heb nog W98SE)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1