Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TFT monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
even een vraagje over die.

Als je 2 monitoren naast elkaar zet (17"), een met een reactietijd van 25ms en een met een reactietijd van 16ms is je oog dan echt wel snel genoeg om het verschil te merken?

Door plaatsgebrek zou ik een TFT willen kopen, kben geen hardcore gamer ofzoiets dus veel maakt het mij niet uit. Dusja als iemand kan antwoorden, doen hé! ;)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je ziet het verschil wél, vooral in games.

Maar aangezien je geen gamer bent, maakt 25 of 16 ms weinig uit.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat je erniet veel verschil van gaat zien eerlijk gezegd. Zeker niet met gewoon standaard beeldscherm werk.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30
Wel ik zou zeggen zet ze naast elkaar en merk het verschil :). Bij kwaliteits monitoren zal je wel degelijk een verschil zien qua ghosting, ook in films.

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ten eerst, wat heeft dit met Casemodding te maken?

Ten tweede, als het je niets uitmaakt, waarom dan een topic openen?

En als antwoord op je vraag: ja, in games zie je het verschil. (Hoewel dit ook afhangt van de kwaliteit van het panel)

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:45:
Ik denk dat je erniet veel verschil van gaat zien eerlijk gezegd. Zeker niet met gewoon standaard beeldscherm werk.
Ik ben eht etm Terw-Dan eens ;) . En je gamed lijkt me toch op 1 scherm :)

Verwijderd

Ik merkte het wel. Uiteindelijk ben ik blij dat ik toch voor 12 ms gekozen heb, al heb ik geen ervaring met jouw genoemde 16 ms. :)

Verwijderd

Topicstarter
nja, de meningen zijn toch wat verdeeld zo te zien.

Vergeleken met een 6 jaar oud 17" packard bell CRT scherm, zou een Acer 17" TFT met een reactietijd van 25ms slechtere beeldkwaliteit geven of niet?

Verwijderd

Dit heeft niets te maken met CME en wordt uitgebreid behandeld in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)

slotje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.