Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Dit is nou de nieuwe Nokia Neo "Music" phone met scroll wheel als de iPod:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-gadgets.net/mambo/images/stories/mobile_communication/nokia/neo/nokia_neo_nos.jpg

Hij heeft 7mb geheugen en ondersteund SD en MMC kaartjes. Een SMS invoeren was nog nooit zo moeilijk. ;)

Nog een aantal foto's:
http://www.mobile-gadgets...task=view&id=15&Itemid=28

[ Voor 18% gewijzigd door deuxani op 21-11-2004 17:33 ]

Verwijderd

Jammer van het uiterlijk (opnieuw), ik had graag een sterker uiterlijk gezien. Covers kun
je denk ik wel wisselen. Verder erg leuk ding. Ik had er al wat dingen over gehoord in de
wandelgangen. Geen idee wanneer we dit gaan zien, maar ik denk zelf kwartaal 2 van
2005. In ieder geval verwacht ik een gelijkwaardige prijs aan een Mini Ipod en je krijgt
meer dus dat is wel ok.

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Waar zit het gaatje om je vinger in te steken? :+
Doet mij een beetje denken aan de ouwe draaischijf-toestellen (die waren overigens NIET draadloos... ter info voor de jeugd onder ons :P).
Ik denk dat zo'n schijf nog niet eens zo gek is hoor... kwestie van wennen...
Hoe is de kwaliteit van het toestel verder? (gebruikte materialen, voelt ie een beetje degelijk, hoe doen de toetsen / draaischijf het?)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

Ik ben een grote voorstander van toestellen die vele dingen in 1 hebben. Zoals PDA, GSM, ... in 1 toestel en ik denk wel dat er een redelijke markt is voor zo'n GSM toestel die mp3s enzo kan spelen.

Maar van Nokia verwacht ik toch nog altijd dingen die in de eerste plaats een GSM zijn en zoals deuxani zegt ... hoe kan je met dat ding smsen sturen op een vlotte manier.

Iedereen vind mijn 3650 al irritant om te smsen ;)

Verwijderd

Dit typt toch niet sneller ofzo? :?

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:05
is echt iets goed fout op de nokia "design afdeling"...

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Ik hoop dat er bluetooth op zit, of een usb kabel meegeleverd wordt zodat je via je computer al je contacts erin kan zetten.

[]
> Hey, euhm, mag ik je 06 nummer?
< Jahoor, 0698237487 (random nr btw.)
> Niet zo snel, niet zo snel, oke de eerste, een 0
> ...... wait......
> ..... wait......
> oke, ja, en de volgende?
[/]

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:05
nokia kennende kost een usb kabel iets van 80 euro....

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Low-Fi schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:49:
is echt iets goed fout op de nokia "design afdeling"...
Ik wilde ook net zeggen: ze mogen de design afdeling bij Nokia wel eens ontslaan. Wat een bagger maken ze de afgelopen jaren zeg :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 23:32

Metten

ik hou het graag simpel

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:37:
Jammer van het uiterlijk (opnieuw), ik had graag een sterker uiterlijk gezien. Covers kun
je denk ik wel wisselen. Verder erg leuk ding. Ik had er al wat dingen over gehoord in de
wandelgangen. Geen idee wanneer we dit gaan zien, maar ik denk zelf kwartaal 2 van
2005. In ieder geval verwacht ik een gelijkwaardige prijs aan een Mini Ipod en je krijgt
meer dus dat is wel ok.
Wat krijg je dan meer met deze telefoon dan met een iPod mini? Als muziekspeler moet hij het afleggen zonder die 5Gb harde schijf erin en als telefoon lijkt ie me ook niet echt handig met die draaischijf. SMSen lijkt me helemaal een drama daarbij.

Kan je er wel (in tegenstelling tot bijv. de nokia 6230) je eigen koptelefoon op aansluiten? Als dat niet zo is zie ik eigenlijk geen enkele meerwaarde ten opzichte van die telefoon (maar hij zal natuurlijk wel goedkoper zijn).

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Misschien krijgt hij wel umts. You never know

Verwijderd

wat is dit voor een gedrocht?! erg lelijk, mij zal je nooit met deze zien lopen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Wat een slechte afwerking, als je daarmee geen stof achter je scherm krijgt, je ziet de accu bijna zitten door die bovenste knoppen.

Verwijderd

This must be a joke... mijn god wat een gedrocht.
Ik kan echt niets aan die telefoon ontdekken wat er mooi/handig/degelijk uitziet.
Ik denk dat een van de designers een drugsprobleem heeft.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik hou al niet van nokia's, maar dit slaat echt alles zo lelijk >:)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En weer vraag ik: wanneer gaat Nokia nou eens mooie telefoons maken? :P

Shit, dit slaat wel echt alles hoor ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46

NoTimeRemains

I know

wat is in godsnaam nu de functionaliteit van zo'n draaischijf? :X
ik mis het helemaal volgens mij ... maar uhm dat design is wel heel erg lelijk (not to mention onhandig:: ben je aant bellen duw je per ongeluk je gesprek uit met je wang omdat je op dat rode knopje duwt ...)

This is the Way.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Check die bovenkant, lijkt wel een 3310!

Verwijderd

is dit geen hoax? hij is wel foeilelijk!! |:( :O :r
Pagina: 1