[PDA]Pocket Windows messenger gratis?

Pagina: 1
Acties:

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-08 09:19
Ik heb mn PDA aangesloten via een thuisnetwerk (inet --> Chello). Nu zat ik dus op Pocket Windows messenger, maar ik sta in de lijsten van iedereen als (mobiel). Kost mij dit nu geld of niet? Ik kan de search niet gebruiken om één of andere vage reden.
Maar het enige dat ik wil weten is of ik ervoor moet betalen, ik gebruik immers het internet dat ik krijg via Chello...

Verwijderd

Nee, want op wat voor manier denk je dat ze je geld kunnen laten betalen als jij nergens je thuisgegevens hebt opgegeven (bij hotmail hoeft dat volgens mij niet) en je via de kabel op internet zit.

Je hoeft nergens bang voor te zijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarschijnlijk is dit een standaard instelling van Pocket Messenger; op welke manier zou wie geld moeten vragen als je via je Chello internetaansluiting bent aangesloten? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat mobiel krijg je gewoon te zien als iemand op een Windows Mobile platform zit te MSN'en, niets om bang voor te zijn. :)