Toon posts:

[SP2] windows-beveiligingsmeldingen icon moet weg

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net me pc opnieuw geinstalleerd (paar dagen terug) en nu staat er eindeijk sp2 op (Had ik expres niet gedaan) en nu heb ik hier al een hoop mee geprobeerd op me werk, maar ik krijg die stomme irritante "beveilgingsbeheer" troep niet uit me startbalk. de firewall en antivirus staan al op "ik hou het zelf bij", maar bij die freakin updates kan dat dus niet... en het is ook geen oplossing ze aan te zetten, want ik hou er niet zo van als mijn bandwidth inene weg is omdat micro$churft Microsoft weer n update van 30 mb heeft, waarna me framerate 3fps is omdat windows beslist dat ie me cpu voor 80% wil hebben |:( |:( ...

hoe krijg ik dat icoontje weg?! de .exe afsluiten werkt niet, start zichzelf weer op (tis net spyware), op google niks gevonde, hier ook niet, tweakxp etc doorgezocht, allemaal hopeloos.

[ Voor 4% gewijzigd door momania op 21-11-2004 16:37 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zet je toch windows update uit.
Deze Computer (rechtermuisknop eigenschappen --> Automatische Updates --> Vind de onderste

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:51
Configuratiescherm -> beveiliginscentrum -> linkerkant "meldingen van beveiliginscentrum instellen"

Het bedrijf heet trouwens Microsoft, en ze hebben geen last van schurft :/

Verwijderd

Microsoft |:(

overigens had je met wat google werk dit kunnen oplossen

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:35

momania

iPhone 30! Bam!

]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:36:
Configuratiescherm -> beveiliginscentrum -> linkerkant "meldingen van beveiliginscentrum instellen"

Het bedrijf heet trouwens Microsoft, en ze hebben geen last van schurft :/
^^^ :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.