Toon posts:

Wie helpt mij om verbinding te krijgen tussen E700 en laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben al twee hele dagen bezig om verbinding te krijgen tussen mijn Samsung E700 en een infrarood-stick. Het model van de infrarood stick is ES620. Ik verschillende soorten software gebruikt en verschillende soorten drivers ingeinstalleerd (van bijgeleverde cd-rom tot downloads) maar t wil niet lukken! Wie heeft de oplossing voor mij????????

HELLUP ;) !

Gr. Linda

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Hou je de telefoon wel tegen de poort of er dichtbij?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb van alles geprobeerd, er zowat tegen aan, tot, zoals in het gebruikersboekje staat 15 graden en ong. 30 cm er vanaf......

Enig ander idee?????

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ok, eerst maar even de meest linke vraag ooit stellen: heb je de IR-poort van de e700 wel geactiveerd? :P, ff checken.

Hier staat een vergelijkbare vraag, hier en hier ook, wellicht kun je daar wat mee...

[ Voor 22% gewijzigd door epoman op 21-11-2004 16:10 ]

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Wat werkt er precies niet? Krijg je helemaal geen verbinding (geen IR icoontjes in systray etc) of krijg je geen verbinding met de E700 software?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist geprobeer die Easy software te downloaden, maar ook dit werkt niet.
Bij apparaat beheer wordt aangegeven dat het apparaat (de infrarood plug in dus) goed werkt. Wel wordt er weergegeven dat ik verbinding heb, maar dit wordt een 56 kb modemverbinding genoemd. Ik las net ergens dat dit niet goed is??
Bah, hoe langer, hoe minder ik er van snap!! :(

• Aspje

Aspje

Blaat

Heb je de Easystudio ingesteld op irda?

[ Voor 7% gewijzigd door Aspje op 21-11-2004 16:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de Easy studio Pims & file manager die ik heb gedownload alleen instellen op "Port: Com 3".........

• Aspje

Aspje

Blaat

Die moet (bij mij iig) op irda staan, het lijkt me dat dat ook zo is in het geval van een infraroodstick. Kan je niks instellen bij de software van de stick?

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de bomen t bos niet meer zie... :'(

De software die bij de stick zit, is niet geschikt voor mijn telefoon......

Ik heb al zo veel dingen geinstalleerd en weer verwijderd... ik weet t echt niet meer.

Alles maar weer verwijderen dan????

• Aspje

Aspje

Blaat

Je moet (mogelijk) een driver installeren voor je stick, je telefoon benaderen moet met de Easystudio software.

Watvoor software zit er bij de stick?

Verwijderd

Topicstarter
Met die drivers ben ik idd al aan t klooien geweest, alleen geen idee hoe dat nu is ingesteld (heb zo veel geprobeerd), kan ik dat ergens zien?

En de software die bij de stick zit is "Handset manager" (die dus niet voor mijn telefoon geschikt is).

• Aspje

Aspje

Blaat

Of de driver goed geinstalleerd is kan je zien bij apparaatbeheer.

Verder ligt je probleem bijna zeker bij de driver, zie

http://www.mobiledia.com/forum/topic9568.html

Verwijderd

Topicstarter
Welke driver ik ook kies (heb er inmiddels een flink aantal opstaan door al t gedownload), bij apparaatbeheer wordt aangegeven dat t apparaat goed werkt....

Welke driver heb jij??

• Aspje

Aspje

Blaat

Geen, ik heb standaard IR op mn laptop zitten. Ik hoefde dus alleen maar de easystudio software te installeren
Pagina: 1