Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] IPAQ 2210 rubberen randjes laten los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een Ipaq 2210 maar nu laten de rubberen randjes aan weerzijden van het apparaat los. Heel irritant. Dus gezocht op de HP site en nog nooit zo'n slechte support site gezien. Veel broken links en niets over de Ipaq 2210 (of welke Ipaq dan ook). Wel veel Compaq (?) support.

Nu zei de winkel die het ding verkocht dat HP de IPAQs met dit probleem zonder probleem wil omruilen. Alleen zoals gezegd: Support is niet te vinden en alle 0900 nummers zijn voor van alles en nogwat bedoeld behalve PDA's.

Wellicht heeft een van jullie ervaring met dit probleem en kan me vertellen wat het beste te doen??

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kom je hier niet verder mee :?

[ Voor 8% gewijzigd door Br@m op 21-11-2004 15:42 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook gekeken maar da's de internationale helpdesk (volgens mij) terwijl ik toch met NL moet praten om e.e.a. gefixed te krijgen.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:37:
Wellicht heeft een van jullie ervaring met dit probleem en kan me vertellen wat het beste te doen??
Een vriend van mij werkt bij de Dynabyte en verkoopt daar ook de 2210. Hij vertelde me laatst ook al dat hij heel veel van die dingen gezien heeft waarbij die randen loslaten. Ik kan 'm wel eens vragen waar hij dan naar belt om zoiets te laten fixen, hij heeft vast wel een NL nummer want z'n Engels is ronduit beroerd. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou me van harte aanbevolen!! ALs je het zou willen vragen graag!! Reply anders via daanstormvanleeuwen@hotmail.com

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ff naar hp bellen (gewoon main nummer) en de volgende werkdag komt een pakketje met nieuwe grips, batterycover en CF-placeholder. heb ik ook gedaan, perfecte service.

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 21-11-2004 16:07 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Gaan we dat proberen thnx

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10
wel even opletten dat ze je nieuwe grips toesturen ipv het ophalen van je complete ipaq door ups.
het knopje van 'ophalen' zit vlak bij het knopje 'toesturen' bij de HP klantenservice.

dat is dus bij mij gebeurd. kreeg 'm overigens 3 dagen later terug met nieuwe grips, firmware update en later nog een extra setje grips :)
Pagina: 1