[PC] Knight-Online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.472 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ik weet niet precies wat het lvl verschil mag zijn.. ik denk iets van 10 lvls

maar je kan als lvl 15 wel inschrijven voor beginners help, dat doe je in moradon ergens boven aan bij de special store, als je dat gedaan heb kan je wel een party maken ;)

de hogere persoon krijgt nu manner points voor elk lvl dat de lagere rankt en als die lagere lvl 30 word met hulp van de hogere. dan krijgt de hogere 500k

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:35:de hogere persoon krijgt nu manner points voor elk lvl dat de lagere rankt en als die lagere lvl 30 word met hulp van de hogere. dan krijgt de hogere 500k
De persoon die lvl 30 wordt krijgt gewoon 500k, de ander niet hoor.
SlideR NL schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:24:
Ik speel het spel nu ook.. Ben level 17 in 1 dag..

Gedownload van http://www.knight-online.com.my/ en op de server Deimos
Is die tegenwoordig ook gratis dan? Want volgens mij moest je daar vroeger altijd voor betalen? Volgens mij zitten de meeste hier wel op de versie die te downloaden is op http://www.knightonlineworld.com; ik iig wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe zit dat met inloggen?

Vanaf hoe laat kan je als niet-premium gebruiker inloggen?
Ik probeer al vanaf 12 uur in te loggen, maar het wil niet echt lukken :(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft niet met tijden te maken maar met de bezetting van de servers op dat moment. Het zal nu (zaterdagmiddag) gewoon erg druk zijn dus dan kom je er lastig door. Je kunt proberen om op connect te blijven klikken in de hoop dat je er tussen komt. Is erg vervelend vind ik ook, maar heb ook geen zin om premium te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Okay, op zo'n fiets.

Ik dacht dat er gewoon een aantal uren per dag waren waarbij het premium-only was ofzo.
Maar het is dus gewoon heel druk?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Is die tegenwoordig ook gratis dan? Want volgens mij moest je daar vroeger altijd voor betalen? Volgens mij zitten de meeste hier wel op de versie die te downloaden is op http://www.knightonlineworld.com; ik iig wel.
Die is ook gratis en volgens mij al best wel lang hoor
ik speel iedergeval ook de MY version ( wist niet eens dat er een andere versie was :P )

weet iemand of er verschil tussen die 2 is?

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:48:
Klein vraagje:
Ik wil een party maken met een vriend, maar hij zegt dat het niet kan vanwege de level difference.

Hoe groot mag het verschil in level zijn voor een party, dan?
ik ben level 31, hij is level 15 :)
Als ik het me goed herinner is het verschil 8 levels of 33% van de party leader (bijvoorbeeld party leader is lvl 60. Hij kan dan partyen van lvl 40 tot lvl 80 ((60-33% = 40, 60+33% = 80)). Clannies kun je altijd partyen maar in sommige gevallen krijg je dan een xp penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ey ik speel dit ook

ik heet kaasaanfietss

en speel op odin2

ik ben een magician van level 31

weet iemand wanneer je een multy atack krijgt? ik heb mij gespecialiceerd in glacier (ijs) maar volgensmij die die in de aanval niet zo goed... ik heb nog 13 punten over waar kan ik die het beste aan besteden? fire of electric of die punten die erboven staan leadership enzo?

ik ben vanavond nog wel online spreek me maar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

zijn er nog meer mensen actief bezig?
waar speel je meestal? en heeft iemand nog goede tips en Strategieën ?
welk armour is beter het silan armour of de gobblin armour?

waar kan ik het beste levelen? ik ben nu lvl 33

Sinester
zit ik bij jou in de clan?
ik heeft kaasaanfietss

:)

[ Voor 15% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-04-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

haha ja klopt ik wist niet dat je ook een tweaker was :P

ik kan je wel helpen ranken heb net een nieuwe bow dus het gaat lekker :9
spreek je wel weer een keer Ingame

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ooh gister lekker gelevelt met 4/5 mage's die dragon tooth skeleton ofzo
6800 xp per x ging echt lekker snel, daarna nog naar harpie ofzo alleen die waren wat moeilijker te killen en gavan maar 8700 xp voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

ja die dragontooth zijn altijd lekker, daar ben ik ook vaak te vinden met een party
ik moet me iron bow nu nog ff upgraden tot +7/8
en dan kan ik die waarschijnlijk wel solo killen :9

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JA waar kan jeje wapon upgraden?

ik kan het niet vinden man welke town moet ik dan wezen?
die bij het castle ik weet niet hoe het heet niet morodon ofzo is het daar ergens?

ik zie wel ergens achterin een kloppend hart ofzo is dat het?, en hoe moet je het doen dan? ik heb 10 van die upgrade scrolls die moet je toch gebruiken?

en ik ben nu lvl 34 nou kan in ice blast spell kiezen maar daar heb ik een scroll voor nodig kan je die kopen? want ik hoorde van een andere player dat die die krijgt als je bepaalde beesten killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vragenronde.

Glacier is inderdaad minder krachtig in de aanval. Als je voor aanval zou willen gaan is fire het beste. Fire is ook de skill waar jij nu je overige skillpoints in moet zetten. Nooit iets in leadership o.i.d. stoppen want dat heeft helemaal geen waarde in het spel. Volgens mij was het ooit de bedoeling dat daar iets mee gedaan zou worden, maarja....

Upgraden doe je in Moradon op het midden van het plein (op de verhoging) bij dat groene fonkelende ding (magic anvil).

En ice blast kun je wel van beesten krijgen, maar die kun je vast niet aan. En kopen is vaak erg duur (weet niet hoe het op jullie server is maare...). Heb er zelf wel één ofcourse. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ok waar heb jij hem vandaan dan?

ik die server elke dag om 12uur eruit ofzo? dan word ik altijd gedisconnect hoe lang duurt dat ongeveer?

ah ik zat als bij dat verhoginkje te kloten alleen ik zou niet weten hoe ik het kon upgraden

nog maar een kijken dan

EDIT: ah gevonden, je kan dus alleen bepaalde wapen upgraden die upgadable zegmaar

ik ben nu lvl40 met 101INT en 98MP de rest van de punten moet ik maar in MP doen zeker?

de rest van de skill punten stop ik denkik ook in fire ik heb er al 40 in glacier maar fire is veel beter ja...

[ Voor 37% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-04-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wat kun je met die E-points doen?

kun je ook met echt geld een paar euro ofzo gewoon geld kopen ik de game? bijvoorbeeld 1 mil voor 1 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn spell of fireblast gekregen. ;)

Ik zou je punten niet in MP doen maar in INT. Je kan intelligence mage of paper mage worden. Paper mage doe je met fire (sterkste aanval) en dan maar 2 punten op INT geloof ik zodat je het lichtste armor op +8 kan dragen en de rest allemaal op MP. Als intelligence mage zet je veel op INT zodat je sterke armor kan dragen. De MP vul je aan om bepaalde staffs te kunnen dragen. Als glacier mage kun je wel wat armor gebruiken. Of je moet fire worden en reskillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

koekoek2003nl schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:09:
wat kun je met die E-points doen?

kun je ook met echt geld een paar euro ofzo gewoon geld kopen ik de game? bijvoorbeeld 1 mil voor 1 euro ofzo?
e-points kan je per 200, 500 of 1000 kopen wat ongeveer 8 euro / 13 euro / 26 euro kost (hangt van de betaal manier af)

met e-points kan je wapens, scrolls met verschillende effecten halen en armour halen

check op http://www.knight-online.com.my/items_powerup01.asp voor alle dingen die je kan halen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Ik speel ook nog steed USKO, op de server Diez.
Heb een lvl 53 karus priest, en ben nu bezig met een archer. De priest zit in de clan Dutch_Almighty.
Laatste wel veel restarts enzo..is wel wat minder dan...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

restarts?

ik heb veel last van dat het spel disconnect.

ik heb alles nu geregeld en mijn mage de correcte punten gegeven.

ik had 500 e-points gekocht voor 14.95 ofzo met een Wallie card via paypall werkt heel relext duurt een paar uur (4 ofzo) dan heb je het al

ik wil nu graag een rogue maken waar moet ik mijn punten dan instoppen?
STR DEX INT MP HP ????
en welke skill moet ik kiezen bij een rogue?
ik wil dat hij met zijn boog veel damage doet en van veraf kan schieten

[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-04-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Er zijn verschillende builds voor rogues. Eén optie is paper (full dex) archer; de andere is chitin (hp) build. Een paper rogue heeft alle punten in dex zitten en draagt plate armor. Een normale rogue heeft (maximaal!) 90 punten in hp (tot lvl 59) en de rest in dex; deze kan dus chitin dragen. Het voordeel van de paper rogue is dat hij meer damage doet, maar hij is ook een stuk kwetsbaarder dan een chitin rogue. (een eventuele tussenstap is een full plate rogue met 82 punten in hp). Ik heb er zelf een beetje mee geëxperimenteerd maar ben nooit echt ver gekomen (lvl 44 paper archer, lvl 47 chitin archer). Van deze twee had de chitin archer toch mijn voorkeur. Omdat ik meestal met een priest samenspeelde, probeerde ik zoveel mogelijk te tanken en dan multishot te gebruiken.

Als je een boog wilt gebruiken, moet je zoveel mogelijk skill points in archery doen en wat je overhoudt, moet in explore. (tenzij je door iedereen uitgelachen wilt worden; dan moet je het restant in assassin stoppen zoals Wagyar in Diez :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

is er hier ook nog een nederlandse clan met allemaal 50+ lvl's

zodat ik een beetje sneller kan levelen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

paper mages/rogues zijn leuk alleen is het niet dat ze in colony zone door hoge gasten met 1 klap dood worden geslagen (net als ik nu nog:P)
het beste is om toch wel aan je hp te denken. vooral omdat dat ook je mana aanvult en als rogue (archer) gebruik je een shitload aan mana

hier een plaatje van mijn mannetje

click
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/2088/sinesterko8aj.th.jpg

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Topicstarter
Waarom al 93 hp op zo'n laag level, je kan beter 3 hp op level 59 doen en dan 1 op 60.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Anoniem: 118100 schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:43:
Waarom al 93 hp op zo'n laag level, je kan beter 3 hp op level 59 doen en dan 1 op 60.. :/
ik vind van niet.... mede door de lag sterf je dan veel te snel (dus paar klapjes van dragon tooth) en heb je veeeeel te weinig mana wat zwaar iritant is vooral als je arc shot gebruikt

en verder heb ik dat hp nodig voor het armour wat ik aan heb dus zo gek is het niet

[ Voor 3% gewijzigd door Sinester op 23-04-2006 18:08 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Bah, ik kan iedereen die wil beginnen met KO afraden om USKO (www.knightonlineworld.com) te kiezen. Gisteren vond K2 het nodig om een beperkte coinwipe te doen (in ieder geval in Diez); voornamelijk chickens die gebruikt werden om geld op te slaan, zijn hierdoor getroffen. Onze clan heeft hierdoor in ieder geval 4 bln verloren en dit kan nog oplopen tot 15+ bln (clan leader is op vakantie en niemand anders heeft toegang tot 2 andere clan bank accounts).

[ Voor 4% gewijzigd door Goozer op 04-05-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175493

heej ik speel ook knight online ik vind het egt een cool spel aleen ik ben behoorlijk noob heb een rogeu lvl 44 die heeft 1,5M 8)7 zijn spullen zijn alsvolgt(ales is full plate)
wapens:2 sword breakers +7
helm:+6/10hp
paudron:+6/10dex
pads:+5/8hp
boots:+6/10hp
gauntlet:goblin
ik heb nu zon 950hp |:( aleen ik sag bij Sinester dat je erg veel geld hat hoe krijg je dat man ik ben nu abyss gems aan het verzamelen aleen het duurt uren voordat ik in ares1 zit (ik speel in ares K2)
kan je mij een tip geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Ik heb geen idee van de prijzen op Ares op dit moment, maar volgens mij is het geldprobleem universeel. De beste manier om aan geld te komen is het farmen van Dark Mares, maar ik ben bang dat je level te laag is om in een DM party te komen (tenzij je aardige clannies hebt). Als ik jou was, zou ik proberen om in een AOE golems of harpy party te komen als swifter. Op die manier heb je kans op chitin/crimson of mirage daggers en je krijgt nog goede xp ook. Vroeger was het ook nog de moeite waard om bloods of glyptodont te farmen, maar met het huidige prijsniveau op Diez heeft dat geen enkele zin meer.

Met jouw level zou je ook kunnen zoeken naar de bosses Hyde en Antares (Hyde moet solo zeker lukken op lvl 44; Antares lukte mij pas rond lvl 50 op een sin (unbuffed), maar ik was dan ook een waardeloze sin :P )

Anderen geven er de voorkeur aan om niet te farmen maar scrolls te kopen voor knight cash en die te verkopen voor ingame cash.

MAAR de beste manier is natuurlijk om lid te zijn van de clan die CSW heeft gewonnen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175493

dus jij denkt dat ik gewoon het beste hides kan killen of als swifter harpy's crymson wing en falcon ofsow nouw ja tnx ik sal het proberen _/-\o_ aleen 1 vraagje waar zijn hides??ik kan die niet vinden oow ja en wat dropen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Hyde is een zombie boss; hij ziet er uit als alle andere zombies. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, spawnt hij om de 4 uur (of na een server restart). Aan de orc kant weet ik dat hij spawnt op het veld met skeleton knights/champions bij Raon Camp; ik weet niet of hij ook nog andere spawns heeft. Maar het is dus een kwestie van geluk hebben dat je hem treft of je moet de spawn campen.

Het beste wat ik zelf ooit van Hyde heb gekregen is een priest chitin shell helmet, maar hij dropt ook dingen als shards e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik speel het steeds minder vanwege al die bugs en cheat/hacks. Zit nu op Minions of Mirth. Best leuk, beetje EQ achtig spel..tot lvl 20 gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

de manier hoe ik geld verdien is vrij simpel, maar je moet er wel een start kapitaaltje voor hebben

ga naar server 1 van waar je speeld, (daar zijn de meeste merchants) zoek naar goedkope wapens en verkoop het weer duurder kan lang duren maar kan je veel geld opleveren

nog een tip om te ranken als je zo rond lvl 45/50 bent (rogue/warrior)

zoek een priest met 960 buff en 160 ac en ga met ze 2e Dragon tooth killen
ik krijg dan zo'n 12k xp per keer :9 en je hoeft geen hp pots te gebruiken, en als je slide raakt die dts je niet eens!

bekijk dit trouwens is, zitten erg leuke skills tussen
http://www.vgamingonline.net/ko/skills.html

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177022

Ik speel het spel opnieuw (een tijd geleden was ik lvl 39 warriror en 45 mage)
maar nu zijn de servers onbevolkt, er zijn zoo weinig mensen.
vroeger was er veeel meer volk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170159

Ik ben van gisteren begonnen.
Mijn naam is DustDevil. Ik ben een rogue/asassin en ben al level 29. ik speel in Dies.

Ik heb nu maar 1.5 miljoen, heb niet echt sterke wapens. Heb wel een heleboel spullen die ik wil verkopen, alleen weet ik de prijs er niet van. Ik post ze zo dadelijk wel ff, zodat jullie mij op de hoogte kunnen houden van de prijzen.

Ik post ook wel effe mijn spullen : armor/weapons. Zodat jullie kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier mijn spullen:

Large Shield (+1)
Wizard Staff (+1) x2
Glacier Resistance Potion
Red Eye Staff (+1)
Mage Linen Cap (+1)
Prayer Of Grace
Stone Of Life
Stiletto (+2) x2
Two-Handed Sword (+4) (Rare)
Two-Handed Sword (+5) (Rare)
Wood Staff (+7) x2
Hand Axe (+5) x2
Spell Of Life
Hunteri's Bow (+1) x2
Combined Blade (+2)
Combined Blade (+1)
Flame Resistance Potion
Octagon Shield (+1)
Cursed Bone
Low Quality Jewel
Red Pearl Ring (+3)
Twin Axe (+4)
Priest Iron Star (+3)

Zo, vertel me nu even wat verkoopbaar is, en voor hoeveel, en wat ik moet verkopen bij de NPC.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 170159 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:59:
Hier mijn spullen:

Large Shield (+1)
Wizard Staff (+1) x2
Op zich wel leuk voor players. 500k ofzo

Glacier Resistance Potion
Red Eye Staff (+1)
Mage Linen Cap (+1)
Prayer Of Grace
Verkoop die aan merchant(NPC)

Stone Of Life (deze houden)

Stiletto (+2) x2
Two-Handed Sword (+4) (Rare)
Two-Handed Sword (+5) (Rare)
Verkoop die aan merchant

Wood Staff (+7) x2
Leuk voor players, 250-500k

Hand Axe (+5) x2
Spell Of Life
Hunteri's Bow (+1) x2
Combined Blade (+2)
Combined Blade (+1)
Flame Resistance Potion
Octagon Shield (+1)
Cursed Bone
Low Quality Jewel
Red Pearl Ring (+3)
Twin Axe (+4)
Priest Iron Star (+3)
Verkoop aan merchant

Zo, vertel me nu even wat verkoopbaar is, en voor hoeveel, en wat ik moet verkopen bij de NPC.

Thanks.
Das het wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, want ik zie sommige wapens verkopen voor 600K enzo.

Maar is dat dan per item, of alles tesamen?

Wat zijn opals waard, ik heb er 2 gekregen van een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Per wapen verkoop je het.

En opals zijn geloof ik 1,5mil op diez. Saphire is 750k, en crystal 2,5mil.

Wat speel je El morad of Karus? Ik speel Karus en heb een lvl 55 priest en ben bezig met een archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Trouwens er komt een World Championship aan. Volgende week.

Kijk op http://forum.knightonlineworld.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

@ niels,

tussen die spullen zit eigenlijk nix wat meer dan 200k waard is,
zulke spullen kan je het best aan de store verkopen want je raakt het aan de straat stenen niet kwijt

@ junglebeast

die leuke steentjes die je krijgt van quest of van monsters zijn zoiezo niet meer als 500k waard

ik speel op odin en opals zijn 300k (150k in store) , crystal 100k (50k in store) , saphire geen idee maar zeker niet boven de mil ik gok ook iets van 100/400k

ik weet niet hoe het zit op andere servers, maar ik denk dat je die jonge valse hoop geeft op lekker veel geld :)

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176266

ik speel op beramus, kheb een 48 paper mage(niet meer in gebruik) kheb een nieuw account gemaakt..kben nu bezig met een Karus Rogue assassin..lvl 25 atm:) verwacht binnen een weekje wel 45-50 te zijn:) dan kan ik wel mensen helpen in beramus als ze dat willen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bij veel van deze gratis MMORPG heb je last van erg veel lag.

Hoe zit het met de lag in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:48:
ik speel op odin en opals zijn 300k (150k in store) , crystal 100k (50k in store) , saphire geen idee maar zeker niet boven de mil ik gok ook iets van 100/400k

ik weet niet hoe het zit op andere servers, maar ik denk dat je die jonge valse hoop geeft op lekker veel geld :)
Op diez liggen de prijzen van opal e.d. vaak behoorlijk hoog hoor. Geloof niet dat junglebeast echt rare dingen zegt.
Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer hoor, en het varieert nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm tis toch een gratis spel?

Kd8 namelijk dat het een Free2Play was en niet een P2P maar blijkbaar kun je maar 3 dagen vrij spelen... daarna begint het over een premium member wat je moet worden door te betalen... oftewel echt tof is het dan ook niet meer wel...

Of mis ik nou iets... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
In principe is het inderdaad F2P. Bij USKO zijn de servers echter gecapped zodat er maar een beperkt aantal mensen kunnen inloggen en premium members krijgen daarbij voorrang. Als non-premium zijn er dus tijden dat je bijna geen kans hebt om er op te komen (tenzij je bereid bent om uren de login-server te spammen :P). Het voordeel van deze cap is echter wel dat er betrekkelijk weinig lag is. Over MYKO kan ik niet veel zeggen want het is ongeveer een jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben ingelogd (om te kijken hoe Knight Empire eruit zag 8)7 ). Destijds had ik echter wel last van lagspikes maar ik ben er van overtuigd dat er hier mensen zijn die je betere en meer up-to-date info over MYKO kunnen geven.

De laatste tijd heb ik bijna niet gespeeld maar toen ik net inlogde om me klaar te maken voor CSW zag ik dat de huidige prijs voor een opal zo rond de 250-350k ligt (Dies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja het is Opal 300-500k, en saphire 1-1,5mil. Had ik dus verkeerd. Maar even rond lopen bij wat merchants en je weet ongeveer de prijs. En is er is een prijsdaling aan de gang op Diez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weer eens even ingelogd. Had zin om m'n rogue lvl 45 een beter wapen te geven.
10M geïnvesteerd op de magic anvil en daarmee een sword breaker +8/80 poison gemaakt. Upgraden kan best leuk zijn als 't lukt. ;) En je kunt er best veel geld mee verdienen als je 't niet voor jezelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik speel nu sinds een dag ook Knight online op de ares servers.

Weet iemand mischien een site waar tips op staan en info over de monsters en wapens enzo. Ik weet helemaal niets van de prijzen en de wapens.

Ik ben nu lvl 24 rogue en asl speciality had ik archer maar dat traint traag dus nu train ik assasin.
Wat is een beetje goede stuff om op lvl 24 te hebben ?
Ik heb al een bow +7 en +8 en een stilleto +8 en verder standaard rogue stuff van +3 tm +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

maar ik ben er van overtuigd dat er hier mensen zijn die je betere en meer up-to-date info over MYKO kunnen geven.
@Scizo
Myko is volledig gratis

@Cris89
wat het lag betreft: er is altijd wel lag, op sommige momenten meer als andere, maar op een of andere manier kijk ik daar allang doorheen, ik weet nu precies hoe ik moet spelen met lag,
dus het is niet vaak meer dat ik me daar aan erger, behalfe als ik er door dood ga |:(

@dutch_warrior
op lvl 24 kan je het best gewoon een bow+8/80 hebben of 2 stilleto's +8/80 (behalfe als je genoeg geld heb voor wat beters en je punten kunnen het aan)

btw ik ben nu lvl 51 rogue

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zonde om eerst skillpoints in archer te doen en daarna in assassin. Zou dan je skillpoints redistributen als je dat nog niet gedaan had. In principe doe je nooit in zowel assassin als archer. Meestal gewoon archer/explore of assassin/explore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:38:
Het is wel zonde om eerst skillpoints in archer te doen en daarna in assassin. Zou dan je skillpoints redistributen als je dat nog niet gedaan had. In principe doe je nooit in zowel assassin als archer. Meestal gewoon archer/explore of assassin/explore.
Klopt ik heb redistibute gedaan want ik vond archer niet fijn.
Maar ik had een stilletto +8 gevonden en ik kan er dus een 2e bij kopen en die kan ik dan gewoon in dual wield gebruiken? Ik heb nu als ik mijn dagger +4 en +2 gebruik dan doet 1 van beide niets.
Mijn stats zijn nu: Str 85 (+12)
dex 114
int 50
hp 69 (+28)
mp 54

Ik heb btw sinds kort steeds de melding disconnected from server tijdens het connecten met de ares servers. Als ik dan een tijdje later probeer in te loggen werkt ie na een paar pogingen wel.
Komt dit vaker voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 2 knives equiped hebt, dan doen ze wel degelijk iets. Misschien dat je er visueel maar eentje gebruikt ziet worden, maar ze doen 't allebei. :)

Verder kun je je stat points ook wel weer gaan redistributen.. sorry :D
Maar je kunt ook zien welke stat points voor die bepaalde class van belang zijn; die zijn namelijk blauw omschreven. In het geval van een rogue zijn dat DEX (belangrijkste) en HP. Daar moet je je stat points in onder verdelen. Je MP en STR points zijn dus overbodig. Zet alles maar op DEX, en je HP komt ergens in de 90 als je Chitin wilt dragen.
Je armor moet ook allemaal +x DEX en accessories ook +DEX Bonus.

Succes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Ik sluit me helemaal aan bij wat Velo heeft gezegd. Alleen wil ik nog wel even toevoegen dat je bij dual wield altijd je beste wapen in je rechterhand moet houden. AP van je wapen in je linkerhand wordt gehalveerd (daarom moet je ook altijd je mp absorb dagger in je linkerhand houden).

En wie zegt dat je geen strength hoeft te gebruiken voor een rogue? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/1077/strengthrogue4no.th.jpg
(geintje, deze rogue zit op dezelfde account als een potmaker en wordt alleen gebruikt om de kleine hp pots te halen en in de inn te stoppen; ik zou niemand aanraden om deze build te gebruiken voor een echte rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zou ik wel een duel mee aandurven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Hehehe. Overigens ben ik verschrikkelijk slecht in pvp dus waarschijnlijk zou ik ook een duel verliezen op mijn main char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Dus ik heb mijn stats points slecht verdeeld ?
Ik vond het wel fijn zo. ik heb eerst een beetje op strenght gedaan en nu doe ik dex en hp.
Maar strenght bepaalt toch ook bij een rogue hoe hard je kan hitten ?

Btw wat is een wizard staff +8 waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Voor een rogue is alleen dex bepalend voor de damage die je doet. Het enige voordeel van str op een rogue is dat je meer pots kunt dragen (maar dat is echt totaal overbodig).

En voor prijzen kun je het beste even in moradon rondlopen en kijken wat de gemiddelde prijs is; het kan per dag verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
ok dus als ik strenght 60 maak zou dat niets uitamken voor de damage die ik doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Inderdaad; 60 of 255 str maakt helemaal niets uit voor de attack power van een rogue. (Alleen warriors en battlepriests hebben str nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Goozer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:21:
(Alleen warriors en battlepriests hebben str nodig)
idd, maar je kan als mage ook 1 punt in str stoppen zodat je 51 strengt heb, en dan een reduced scorpion shield dragen :P

@ Velo
een dual wield moet je altijd zien volgens mij, als 1 het niet doet dan kan je hem waarschijnlijk nog niet dragen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Er komt een nieuwe server aan; Manes.

Ook zou volgende maand de Ice Age patch uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

dutch_warrior schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:48:
Dus ik heb mijn stats points slecht verdeeld ?
Ik vond het wel fijn zo. ik heb eerst een beetje op strenght gedaan en nu doe ik dex en hp.
Maar strenght bepaalt toch ook bij een rogue hoe hard je kan hitten ?

Btw wat is een wizard staff +8 waard ?
500/700k
+8 staff's zijn erg gewild, vaak ook omdat er een leuk vlammetje vanaf komt...
junglebeast schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:55:
Er komt een nieuwe server aan; Manes.

Ook zou volgende maand de Ice Age patch uit komen.
waar? op .my of .ko ???
moet dan IEDEREEN die daar een account aan maakt vanaf het begin af aan lvlen?
kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met het armour van mage's, ik ben nu een level 50 mage met 144int (voor armour) en 133mp(de rest)
maar je hebt crystal, crimson, complete, en dan heb je nog goblin armour wat je 3x kan maken ofzo? en als je mazzel hebt heb je vet goede armour?
ik was van plan om goblin chitin (chitin bestaat niet voor mage dat heet crimson volgensmij...?) van het Power Up Store te kopen maar die kost wel even 300 e-points :X

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 16:46
Ah nice dit topic :) Ik speel het ook al een poosje (een lvl 18 en een lvl 29) en we hebben sinds gisteren een clan :)
Mensen die mee willen spelen sturen maar een mailtje naar frituurpanman -at- hotmail ;) dan ff afspreken te inviten.
We spelen alleen op Xydonis2 :)

Tijdelijke webpage (in ontwikkeling): http://85.92.129.132/~alexandros/index.php?page=home :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De server en nieuwe expansion zijn voor USKO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

junglebeast schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 03:16:
De server en nieuwe expansion zijn voor USKO.
ik heb gehoord dat je zonder premium (betaald dus) bijna niet op de amerikaanse servers kan komen?? ik speel nog op .my maar er is zoveel LAG dat het er niet leuker op word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Tussen 10 uur 's morgens en 10 uur 's avonds is het inderdaad vaak moeilijk om in te loggen. Net heb ik even geprobeerd om in te loggen op alle servers en op Edana en Olympia ging dat nog redelijk snel. Op de oudere servers (Ares, Dies, Cypher, Xigenon & Beramus) en de nieuwste server (Manes) is dat veel moeilijker.

(ik heb dus geen premium)

[ Voor 7% gewijzigd door Goozer op 06-07-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb ook geen prem. En log meestal na 10 uur in ja. Maar ben voorlopig gestopt op USKO.

Speel nu Turf Battles. Best aardig spelletje. Mischien een topicje aanmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijd niet meer gespeeld. Wilde ik spelen, zag ik ineens de reign of the fire drake expansion (mijn KO updater werkte iig niet meer, vandaar dat ik eens op knightonlineworld.com ging kijken voor potentiele manual update). Heb maar even de full version gedownload gisteravond. Vanmiddag eens kijken wat 't is.

Iemand hier die 't nog speelt? Zijn 'r veel dingen veranderd? Hoe'st met de server reach zonder premium op 't moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Ja er is behoorlijk wat veranderd met Fire Drake (zelf heb ik het niet genoeg gespeeld om je alles te kunnen vertellen). Het aantal quests is aanzienlijk uitgebreid. Er zijn zowel xp quests (variërend van 50 xp to 20 mln xp) en item quests (o.a. chitin & shell). Eslant is nu lvl 60+ i.p.v. lvl 40+. Er is een n00bie cz gekomen (<lvl 59). Verder zijn er een aantal nieuwe items en veel nieuwe mobs bijgekomen en is de lvl cap nu lvl 80.

Leukste vond ik zelf Bifrost. Om de paar uur moeten humans en orcs proberen een monument te veroveren in cz. De winnaar kan meteen naar Bifrost; de verliezer moet een half uur wachten. In Bifrost zijn mobs die fragments droppen. Die fragments kun je in de chaotic generator stoppen en daar kunnen hele fijne dingen uitkomen (high class items en bepaalde uniques). Ik moet er echter wel bijzeggen dat mobs in Bifrost behoorlijk hard meppen: bijv. Mijn warrior (lvl 62, 1070 ac, 3700 hp) was een one-hit door Greeds.

En met de laatste patch is Inloggen zonder premium nu echt onmogelijk geworden tussen 10.00 en 22.00 uur. Al met al zeker de moeite waard om eens te bekijken maar niet genoeg om interesse lang vast te houden als je al was uitgekeken op KO (in mijn geval tenminste).

Verwijderd

Hm ik heb gisteren nog eens even gespeeld. Helaas kon ik inderdaad op diez niet inloggen, dus ben ik voor de grap even een nieuw char begonnen op olympia (of edana, weet niet meer). Levelen gaat op zich aardig. Redelijk snel tot level 20+ gekomen in korte tijd zonder hulp. De quests zijn leuk en zien er een stuk professioneler/rpg-achtiger uit op deze manier.

Helaas kon ik dus nog niet inloggen met m'n ouwe chars op diez (ook niet na 22:00), maar probeer ik binnenkort nog wel even. Ben wel benieuwd.

Npc's e.d. zien er ook allemaal wat geiniger uit. En een soort assistant die je hier en daar wat tips geeft. Wat meer user-friendly allemaal geworden. Goeie verbetering in ieder geval, voor zover ik nu kan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189236

ik heb dit spel ook zeer lang gespeeld
mischien ga ik weer beginnen met mijn lvl 44 assassin rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199080

als ik hem probeer te downloaden bij de site aan het begn van de topic,
kom ik op een download site, als ik dan download kies, dan verschijnt er een klein schermpje
en meer niet, dat schermpje kan de site niet vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199080

normaal zou er dan een schermpje verschijnen, zodat ik kan kiezen, run of save.
maar nu krijgt die pagina een error

er zijn volgens mij wel meer rare dingen aan de hand mijn account is gewoon helemaal weg
en de forgot password button op de site is gewoon een plaatje
een vriend van mij die dit ook speelde heeft 2 maanden geleden nog voor het laatst kunnen inloggen
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben trouwens opnieuw aan het downloaden
maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en het achterhalen daar gaat ook niet superr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom post er nooit iemand eens iets?
jullie zijn zeker heel druk met spelen?

• Goozer
  • Niet online
Ik denk juist het tegenovergestelde. Het lijkt me meer aannemelijk dat bijna niemand het meer speelt. Zelf ben ik gestopt in september (eindelijk werd het me allemaal te veel: het niet kunnen inloggen, de vele cheaters, zomaar verdwijnende items, de afwezigheid van goede GM's en ga zo maar door). Ongeveer een maand nadat ik ben gestopt zijn zelfs de meeste die-hards uit mijn clan (the ant hill mob) gestopt met KO en overgestapt naar WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkelijk??
ik kan vrijwel altijd inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ligt eraan op welke server je speelt, en welke versie...

ik ben ook gestopt.
heb een lvl 54 mage ofzo ik weet het niet eens meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben laatst weer begonnen. Heb voor de grap eens Premium gekocht (zodat ook tenminste in kan loggen). Tijdje gespeeld, ging leuk. Alleen nu krijg ik ineens weer foutmeldingen en kan ik KO niet meer starten. :S

Sucks..

Speelt er nog iemand? En zo ja, zijn er nog meer mensen fouten tegengekomen?
Eerst false trojan meldingen, en nu heb ik bij een bepaalde patch update dat mijn KnightOnline.exe vreemd doet. Geen toegang tot het bestand oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ben weer eens begonnen, was nogal lang geleden dat ik dit spel voor het laatst had gespeeld. Het spel is eigenlijk helemaal niet zoveel veranderd, nog steeds dezelfde soort graphics en dezelfde Engrish. ;) Wel is het kleine jongetje dat je helpt quests te onthouden nogal irritant. :P

Ik had eerst ook een false trojan tijdens de update en kon ook niet het spel opstarten. Toen heb ik het spel opnieuw geinstalleerd met de virusscanner eventjes op inactief, het spel werkt nu prima.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die trojan is nu het probleem ook niet meer. Heb het daarna ook door de virusscanner uit te zetten weer werkend gekregen. Maar kreeg vandaag ineens (zonder dat er een update was gekomen) de melding dat ik geen toegang had tot het bestand. Ik kon ook zien dat er iets was met het bestand, want het had ineens geen knightonline icon meer ervoor staan.
Toen door middel van repairs, handmatige updates etc. kwam ik weer iets verder, maar krijg nu zo even uit mijn hoofd "Please start Knight Online using the launcher". Terwijl ik de launcher gewoon gebruik.

Ben dan ook niet de enige met het probleem. Zijn er enorm veel. Het vervelende is dat je over het algemeen dan weer tot woensdag moet wachten tot ze een update doen.

edit: na een tip kon ik gisteren weer spelen.. als je zo'n vage 'use the launcher' melding krijgt, is het een kwestie van direct achter elkaar op de knight online launcher blijven klikken. Dan start hij vanzelf een keer door. En daarna gaat het weer goed zonder moeilijk te doen.. Dus mocht het bij jullie een keer voorkomen.... Blijft vaag.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

*knikt* Had die melding ook een keer gehad, en toen gewoon de launcher opnieuw opgestart en opnieuw het spel proberen te opstarten. Toen ging het wel.

Heb eerst een magician zitten spelen. Beetje onhandig hier en daar vind ik. De rogue ging een heel stuk makkelijker. Wat ik wel erg irri vind is dat er zoveel 'killstealers' zijn. Ik kan gewoonweg mijn quests niet afmaken. :/
Ohja, ik merk dat er wel erg veel Turken daar zitten? In ieder geval zo'n soort taaltje dat vaak gebruikt wordt daar. Zitten ze je uit het niets te PMen met allerlei vage zooi, en ik maar 'English' blijven roepen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Trinsec op 05-06-2007 19:42 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server speel je op? Die quests kun je vaak het beste in een party doen. En als je in een (goede) clan zit kun je ook al wat makkelijker om hulp vragen.

Ik speel zelf op Dies, heb daar een lvl 52 (95%) rogue. Ook een lvl 53 magician. Maar ben toen ooit gestopt met spelen en nu ik weer ben begonnen heb ik besloten met een rogue verder te gaan.

Er zitten inderdaad heel erg veel turken op. Ken het probleem. De meesten snappen inderdaad ook niet dat wanneer je 'english' zegt dat dat betekent dat je geen turks spreekt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik nam gewoon de nieuwste server, iets dat met een R begint, ken't niet zo uit m'n hoofd. Goede kans dat het de laatste server in het lijstje is. Ik kan wel switchen naar een andere server als daar minder Turken en killstealers zijn. Moet echter wel ff 2-3 weken wachten, want ga zo op vakantie. :)

En ja, snap die lui ook niet zo. Ze kunnen waarschijnlijk wel al dit Engrish lezen. :P Zitten er een hoop hoge level dudes in de newbie area, denk ik. Tenminste, ze hebben dan al ubergear enzo, en doden wel 10 monsters met 1 schot/explosie/klap/whatever, en ik krijg gewoonweg geen kans om mijn newb questjes af te maken doordat ze alle monsters voor m'n neus wegkapen. :(

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal Ronark wel zijn dan. Maar, nee op dies zitten ook niet minder turken. Het spel wordt gewoon door heel veel turken gespeeld. :)
En killstealers, och die zul je ook wel overal hebben.

Anyway, mocht je weer gaan spelen als je terug komt en je hebt hulp nodig, dan kun je altijd even een pm sturen. Als je level nog niet erg hoog is, en ik speel ook nog, dan heb ik je in no time hoger level denk ik. Gisteren deed er nog even iemand mee en die ging binnen 10 minuten van level 7 naar 15 ofzo. :)

Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik speel ook weer even op de nieuwe server ik speelde op de malysie server maar die gaat over 5 dagen down hehe ik ben in 1 middagje van lvl 54 naar lvl 61 geleveld, (ze hebben de xp omhoog gegooit)

ben nu weer mage lvl 17 ik kan alleen de beginner helper niet vinden bij dat normale mensen ras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ja hoor nu is mijn premium afgelopen na 3 dagen (ben al lvl 45 :*) ) en nou kom je er natuurlijk noooit meer in, alle servers heb ik alleen nogmaar compleet vol gezien...
lol zonder premium kom je echt nooooooooooit op die servers, nou cool spel hoor, beetje adverteren met free2play.
en elke server is ook vol he... slaat echt nergens op, je word gewoon opgelicht en gedwongen om te betalen wil je weer verder spelen

[ Voor 42% gewijzigd door kaasaanfiets op 30-06-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik koop dan ook maar gewoon premium laatste tijd. In principe kom je er wel op als je erg laat speelt. Gisteren rond een uur of 1 's nachts geen probleem gehad met inloggen hoor toen ik even in mijn andere account wilde! :P

In principe is het ook niet zo duur, iets van 6 euro per maand. Maarja, ik vond het vroeger ook zonde om het eraan uit te geven. Nu denk ik, ach, ik rook dat ook in 1 dag op, waarom niet uitgeven voor een maand rustig in kunnen loggen. :)

De beginner helper bestaat niet meer helaas. Dus het kan kloppen dat je die niet meer kunt vinden. ;)

Welke server speel je nu op? Ik in ieder geval nog altijd op Dies. Speel daar nu met een lvl 58 rogue (velo_rogue).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 00:07 . Reden: lvl up ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ronark
maar ik wacht op de nieuwe server daar begin ik op nieuw, dr schijnt ook een nieuwe morodon te komen die veeeeel groter is, in china hebben ze hem al volgensmij op youtube staan wel filmpjes wel tof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja zie het ja. Die moradon ziet er wel tof uit indd. Ben benieuwd wanneer die bij ons ook komt.
Waarom opnieuw op de nieuwe server? Moet je weer van voor af aan levelen. lvl 45 voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er nog mensen die het spelen? Heb het paar weken terug weer eens opgepakt.
lvl 60 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 21:24
Het spel is niet geweldig qua graphics maar het heeft wel wat vind ik. Heb het een tijdje gespeeld tot level 30-35 kan niet meer herinneren. De hoofdreden dat ik weg ging is dat ik moeilijk Engelstalige mensen kon vinden, want feitelijk iedereen is Turks. Beetje onbeschoft ook, dan PMen ze je gewoon meteen in het Turks. Ze gaan er vanuit dat iedereen Turks is daar. Ook het inloggen is soms een beetje jammer. Kortom, zou een mooie game zijn als de Engelstalige community groter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik had 1 op lvl 50 en ik had ook redenlijk wat leuke dingetjes gekocht en toen ging de server ineens stoppen. nou dan mag je wat mij betreft de boom in.
en die verschrikkelijk stomme turken die alleen maar lopen te cheaten kwam me in het begin al de strot uit.
leuk idee, verkloot door vervelende users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Vroeger speelde ik het wel eens, maar ik was gestopt omdat ik nooit eens normaal kon inloggen. Het was altijd te vol. En die Turken hielpen ook niet echt, ik solo'd echt alleen maar. De rest gedroegen zich allemaal als powergamers waar geen zinnig woordje mee viel te praten.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Speel jij nog velo?
Ik ben dinsdag opnieuw begonnen op server phatos, ik had nog een oude ko kameraad in mijn msn lijst en die speelde daarzo.
ik heb nu weer een mage lvl 49 en een rogue lvl 47

helaas jammer dat er zo ontzettend veel turken zijn, ik snap er niks van is dat bij andere mmorpg ook zo? kan me niet voorstellen dat wow ook zo is.

Ik ben opzoek naar een leuke en goede clan liefst 1 die de cape quest e.d. allemaal nog moet doen, vind ik wel zo leuk om daar allemaal aan deel te nemen.
het moet ook een engelse of nederlands natuurlijk clan zijn want dat turks versta ik echt geen woord van.

nog meer mensen op phatos?

velo jij had het over 6euro per maand premium? waar dat :\

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-10-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310805

zow eindelijk weer eens een nl forum gevonden waar KO behandeld word.
komen hier nog spelers die op server van Beramus zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Vandaag even inloggen, kijken op phatos server zijn al mijn accounts ineens weg.
Is er een reset ofzo geweest dat ik nu alles kwijt ben? mooi dat je dan even op de hoogte gehouden word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321807

jongens ik heb nu knight online gedownload maar nu doet ie auto upgrade en blijft er heel de tijd dit staan: checking version and preparing to launch game. hij werkt niet ook al laat ik hem een uur staan hij doet niks kan iemand mij alsjeblieft helpen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391870

Ik ben een nederlandse speler van knight online actief op de GIRAKON server ik heb een lvl 69 mage die 69+ gaat worden:D
zijn er nog mensen op girakon?
zo ja stuur een bericht naar XXXvondutch (ben veel online)
ik speel met nog een paar nederlanders en andere zijn altijd welkom , lwl en alles is geen probleem wij exp en je wel :D
groeten XXXvondutch
Pagina: 1 2 3 Laatste