[PC] Knight-Online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
ok dus als ik strenght 60 maak zou dat niets uitamken voor de damage die ik doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Inderdaad; 60 of 255 str maakt helemaal niets uit voor de attack power van een rogue. (Alleen warriors en battlepriests hebben str nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Goozer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:21:
(Alleen warriors en battlepriests hebben str nodig)
idd, maar je kan als mage ook 1 punt in str stoppen zodat je 51 strengt heb, en dan een reduced scorpion shield dragen :P

@ Velo
een dual wield moet je altijd zien volgens mij, als 1 het niet doet dan kan je hem waarschijnlijk nog niet dragen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Er komt een nieuwe server aan; Manes.

Ook zou volgende maand de Ice Age patch uit komen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

dutch_warrior schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:48:
Dus ik heb mijn stats points slecht verdeeld ?
Ik vond het wel fijn zo. ik heb eerst een beetje op strenght gedaan en nu doe ik dex en hp.
Maar strenght bepaalt toch ook bij een rogue hoe hard je kan hitten ?

Btw wat is een wizard staff +8 waard ?
500/700k
+8 staff's zijn erg gewild, vaak ook omdat er een leuk vlammetje vanaf komt...
junglebeast schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:55:
Er komt een nieuwe server aan; Manes.

Ook zou volgende maand de Ice Age patch uit komen.
waar? op .my of .ko ???
moet dan IEDEREEN die daar een account aan maakt vanaf het begin af aan lvlen?
kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met het armour van mage's, ik ben nu een level 50 mage met 144int (voor armour) en 133mp(de rest)
maar je hebt crystal, crimson, complete, en dan heb je nog goblin armour wat je 3x kan maken ofzo? en als je mazzel hebt heb je vet goede armour?
ik was van plan om goblin chitin (chitin bestaat niet voor mage dat heet crimson volgensmij...?) van het Power Up Store te kopen maar die kost wel even 300 e-points :X

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ah nice dit topic :) Ik speel het ook al een poosje (een lvl 18 en een lvl 29) en we hebben sinds gisteren een clan :)
Mensen die mee willen spelen sturen maar een mailtje naar frituurpanman -at- hotmail ;) dan ff afspreken te inviten.
We spelen alleen op Xydonis2 :)

Tijdelijke webpage (in ontwikkeling): http://85.92.129.132/~alexandros/index.php?page=home :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De server en nieuwe expansion zijn voor USKO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

junglebeast schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 03:16:
De server en nieuwe expansion zijn voor USKO.
ik heb gehoord dat je zonder premium (betaald dus) bijna niet op de amerikaanse servers kan komen?? ik speel nog op .my maar er is zoveel LAG dat het er niet leuker op word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Tussen 10 uur 's morgens en 10 uur 's avonds is het inderdaad vaak moeilijk om in te loggen. Net heb ik even geprobeerd om in te loggen op alle servers en op Edana en Olympia ging dat nog redelijk snel. Op de oudere servers (Ares, Dies, Cypher, Xigenon & Beramus) en de nieuwste server (Manes) is dat veel moeilijker.

(ik heb dus geen premium)

[ Voor 7% gewijzigd door Goozer op 06-07-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb ook geen prem. En log meestal na 10 uur in ja. Maar ben voorlopig gestopt op USKO.

Speel nu Turf Battles. Best aardig spelletje. Mischien een topicje aanmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijd niet meer gespeeld. Wilde ik spelen, zag ik ineens de reign of the fire drake expansion (mijn KO updater werkte iig niet meer, vandaar dat ik eens op knightonlineworld.com ging kijken voor potentiele manual update). Heb maar even de full version gedownload gisteravond. Vanmiddag eens kijken wat 't is.

Iemand hier die 't nog speelt? Zijn 'r veel dingen veranderd? Hoe'st met de server reach zonder premium op 't moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
Ja er is behoorlijk wat veranderd met Fire Drake (zelf heb ik het niet genoeg gespeeld om je alles te kunnen vertellen). Het aantal quests is aanzienlijk uitgebreid. Er zijn zowel xp quests (variërend van 50 xp to 20 mln xp) en item quests (o.a. chitin & shell). Eslant is nu lvl 60+ i.p.v. lvl 40+. Er is een n00bie cz gekomen (<lvl 59). Verder zijn er een aantal nieuwe items en veel nieuwe mobs bijgekomen en is de lvl cap nu lvl 80.

Leukste vond ik zelf Bifrost. Om de paar uur moeten humans en orcs proberen een monument te veroveren in cz. De winnaar kan meteen naar Bifrost; de verliezer moet een half uur wachten. In Bifrost zijn mobs die fragments droppen. Die fragments kun je in de chaotic generator stoppen en daar kunnen hele fijne dingen uitkomen (high class items en bepaalde uniques). Ik moet er echter wel bijzeggen dat mobs in Bifrost behoorlijk hard meppen: bijv. Mijn warrior (lvl 62, 1070 ac, 3700 hp) was een one-hit door Greeds.

En met de laatste patch is Inloggen zonder premium nu echt onmogelijk geworden tussen 10.00 en 22.00 uur. Al met al zeker de moeite waard om eens te bekijken maar niet genoeg om interesse lang vast te houden als je al was uitgekeken op KO (in mijn geval tenminste).

Verwijderd

Hm ik heb gisteren nog eens even gespeeld. Helaas kon ik inderdaad op diez niet inloggen, dus ben ik voor de grap even een nieuw char begonnen op olympia (of edana, weet niet meer). Levelen gaat op zich aardig. Redelijk snel tot level 20+ gekomen in korte tijd zonder hulp. De quests zijn leuk en zien er een stuk professioneler/rpg-achtiger uit op deze manier.

Helaas kon ik dus nog niet inloggen met m'n ouwe chars op diez (ook niet na 22:00), maar probeer ik binnenkort nog wel even. Ben wel benieuwd.

Npc's e.d. zien er ook allemaal wat geiniger uit. En een soort assistant die je hier en daar wat tips geeft. Wat meer user-friendly allemaal geworden. Goeie verbetering in ieder geval, voor zover ik nu kan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit spel ook zeer lang gespeeld
mischien ga ik weer beginnen met mijn lvl 44 assassin rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem probeer te downloaden bij de site aan het begn van de topic,
kom ik op een download site, als ik dan download kies, dan verschijnt er een klein schermpje
en meer niet, dat schermpje kan de site niet vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal zou er dan een schermpje verschijnen, zodat ik kan kiezen, run of save.
maar nu krijgt die pagina een error

Verwijderd

er zijn volgens mij wel meer rare dingen aan de hand mijn account is gewoon helemaal weg
en de forgot password button op de site is gewoon een plaatje
een vriend van mij die dit ook speelde heeft 2 maanden geleden nog voor het laatst kunnen inloggen
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben trouwens opnieuw aan het downloaden
maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en het achterhalen daar gaat ook niet superr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom post er nooit iemand eens iets?
jullie zijn zeker heel druk met spelen?

• Goozer
  • Niet online
Ik denk juist het tegenovergestelde. Het lijkt me meer aannemelijk dat bijna niemand het meer speelt. Zelf ben ik gestopt in september (eindelijk werd het me allemaal te veel: het niet kunnen inloggen, de vele cheaters, zomaar verdwijnende items, de afwezigheid van goede GM's en ga zo maar door). Ongeveer een maand nadat ik ben gestopt zijn zelfs de meeste die-hards uit mijn clan (the ant hill mob) gestopt met KO en overgestapt naar WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkelijk??
ik kan vrijwel altijd inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ligt eraan op welke server je speelt, en welke versie...

ik ben ook gestopt.
heb een lvl 54 mage ofzo ik weet het niet eens meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben laatst weer begonnen. Heb voor de grap eens Premium gekocht (zodat ook tenminste in kan loggen). Tijdje gespeeld, ging leuk. Alleen nu krijg ik ineens weer foutmeldingen en kan ik KO niet meer starten. :S

Sucks..

Speelt er nog iemand? En zo ja, zijn er nog meer mensen fouten tegengekomen?
Eerst false trojan meldingen, en nu heb ik bij een bepaalde patch update dat mijn KnightOnline.exe vreemd doet. Geen toegang tot het bestand oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ben weer eens begonnen, was nogal lang geleden dat ik dit spel voor het laatst had gespeeld. Het spel is eigenlijk helemaal niet zoveel veranderd, nog steeds dezelfde soort graphics en dezelfde Engrish. ;) Wel is het kleine jongetje dat je helpt quests te onthouden nogal irritant. :P

Ik had eerst ook een false trojan tijdens de update en kon ook niet het spel opstarten. Toen heb ik het spel opnieuw geinstalleerd met de virusscanner eventjes op inactief, het spel werkt nu prima.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die trojan is nu het probleem ook niet meer. Heb het daarna ook door de virusscanner uit te zetten weer werkend gekregen. Maar kreeg vandaag ineens (zonder dat er een update was gekomen) de melding dat ik geen toegang had tot het bestand. Ik kon ook zien dat er iets was met het bestand, want het had ineens geen knightonline icon meer ervoor staan.
Toen door middel van repairs, handmatige updates etc. kwam ik weer iets verder, maar krijg nu zo even uit mijn hoofd "Please start Knight Online using the launcher". Terwijl ik de launcher gewoon gebruik.

Ben dan ook niet de enige met het probleem. Zijn er enorm veel. Het vervelende is dat je over het algemeen dan weer tot woensdag moet wachten tot ze een update doen.

edit: na een tip kon ik gisteren weer spelen.. als je zo'n vage 'use the launcher' melding krijgt, is het een kwestie van direct achter elkaar op de knight online launcher blijven klikken. Dan start hij vanzelf een keer door. En daarna gaat het weer goed zonder moeilijk te doen.. Dus mocht het bij jullie een keer voorkomen.... Blijft vaag.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

*knikt* Had die melding ook een keer gehad, en toen gewoon de launcher opnieuw opgestart en opnieuw het spel proberen te opstarten. Toen ging het wel.

Heb eerst een magician zitten spelen. Beetje onhandig hier en daar vind ik. De rogue ging een heel stuk makkelijker. Wat ik wel erg irri vind is dat er zoveel 'killstealers' zijn. Ik kan gewoonweg mijn quests niet afmaken. :/
Ohja, ik merk dat er wel erg veel Turken daar zitten? In ieder geval zo'n soort taaltje dat vaak gebruikt wordt daar. Zitten ze je uit het niets te PMen met allerlei vage zooi, en ik maar 'English' blijven roepen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Trinsec op 05-06-2007 19:42 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server speel je op? Die quests kun je vaak het beste in een party doen. En als je in een (goede) clan zit kun je ook al wat makkelijker om hulp vragen.

Ik speel zelf op Dies, heb daar een lvl 52 (95%) rogue. Ook een lvl 53 magician. Maar ben toen ooit gestopt met spelen en nu ik weer ben begonnen heb ik besloten met een rogue verder te gaan.

Er zitten inderdaad heel erg veel turken op. Ken het probleem. De meesten snappen inderdaad ook niet dat wanneer je 'english' zegt dat dat betekent dat je geen turks spreekt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik nam gewoon de nieuwste server, iets dat met een R begint, ken't niet zo uit m'n hoofd. Goede kans dat het de laatste server in het lijstje is. Ik kan wel switchen naar een andere server als daar minder Turken en killstealers zijn. Moet echter wel ff 2-3 weken wachten, want ga zo op vakantie. :)

En ja, snap die lui ook niet zo. Ze kunnen waarschijnlijk wel al dit Engrish lezen. :P Zitten er een hoop hoge level dudes in de newbie area, denk ik. Tenminste, ze hebben dan al ubergear enzo, en doden wel 10 monsters met 1 schot/explosie/klap/whatever, en ik krijg gewoonweg geen kans om mijn newb questjes af te maken doordat ze alle monsters voor m'n neus wegkapen. :(

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal Ronark wel zijn dan. Maar, nee op dies zitten ook niet minder turken. Het spel wordt gewoon door heel veel turken gespeeld. :)
En killstealers, och die zul je ook wel overal hebben.

Anyway, mocht je weer gaan spelen als je terug komt en je hebt hulp nodig, dan kun je altijd even een pm sturen. Als je level nog niet erg hoog is, en ik speel ook nog, dan heb ik je in no time hoger level denk ik. Gisteren deed er nog even iemand mee en die ging binnen 10 minuten van level 7 naar 15 ofzo. :)

Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik speel ook weer even op de nieuwe server ik speelde op de malysie server maar die gaat over 5 dagen down hehe ik ben in 1 middagje van lvl 54 naar lvl 61 geleveld, (ze hebben de xp omhoog gegooit)

ben nu weer mage lvl 17 ik kan alleen de beginner helper niet vinden bij dat normale mensen ras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ja hoor nu is mijn premium afgelopen na 3 dagen (ben al lvl 45 :*) ) en nou kom je er natuurlijk noooit meer in, alle servers heb ik alleen nogmaar compleet vol gezien...
lol zonder premium kom je echt nooooooooooit op die servers, nou cool spel hoor, beetje adverteren met free2play.
en elke server is ook vol he... slaat echt nergens op, je word gewoon opgelicht en gedwongen om te betalen wil je weer verder spelen

[ Voor 42% gewijzigd door kaasaanfiets op 30-06-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik koop dan ook maar gewoon premium laatste tijd. In principe kom je er wel op als je erg laat speelt. Gisteren rond een uur of 1 's nachts geen probleem gehad met inloggen hoor toen ik even in mijn andere account wilde! :P

In principe is het ook niet zo duur, iets van 6 euro per maand. Maarja, ik vond het vroeger ook zonde om het eraan uit te geven. Nu denk ik, ach, ik rook dat ook in 1 dag op, waarom niet uitgeven voor een maand rustig in kunnen loggen. :)

De beginner helper bestaat niet meer helaas. Dus het kan kloppen dat je die niet meer kunt vinden. ;)

Welke server speel je nu op? Ik in ieder geval nog altijd op Dies. Speel daar nu met een lvl 58 rogue (velo_rogue).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 00:07 . Reden: lvl up ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ronark
maar ik wacht op de nieuwe server daar begin ik op nieuw, dr schijnt ook een nieuwe morodon te komen die veeeeel groter is, in china hebben ze hem al volgensmij op youtube staan wel filmpjes wel tof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja zie het ja. Die moradon ziet er wel tof uit indd. Ben benieuwd wanneer die bij ons ook komt.
Waarom opnieuw op de nieuwe server? Moet je weer van voor af aan levelen. lvl 45 voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er nog mensen die het spelen? Heb het paar weken terug weer eens opgepakt.
lvl 60 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Het spel is niet geweldig qua graphics maar het heeft wel wat vind ik. Heb het een tijdje gespeeld tot level 30-35 kan niet meer herinneren. De hoofdreden dat ik weg ging is dat ik moeilijk Engelstalige mensen kon vinden, want feitelijk iedereen is Turks. Beetje onbeschoft ook, dan PMen ze je gewoon meteen in het Turks. Ze gaan er vanuit dat iedereen Turks is daar. Ook het inloggen is soms een beetje jammer. Kortom, zou een mooie game zijn als de Engelstalige community groter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik had 1 op lvl 50 en ik had ook redenlijk wat leuke dingetjes gekocht en toen ging de server ineens stoppen. nou dan mag je wat mij betreft de boom in.
en die verschrikkelijk stomme turken die alleen maar lopen te cheaten kwam me in het begin al de strot uit.
leuk idee, verkloot door vervelende users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Vroeger speelde ik het wel eens, maar ik was gestopt omdat ik nooit eens normaal kon inloggen. Het was altijd te vol. En die Turken hielpen ook niet echt, ik solo'd echt alleen maar. De rest gedroegen zich allemaal als powergamers waar geen zinnig woordje mee viel te praten.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Speel jij nog velo?
Ik ben dinsdag opnieuw begonnen op server phatos, ik had nog een oude ko kameraad in mijn msn lijst en die speelde daarzo.
ik heb nu weer een mage lvl 49 en een rogue lvl 47

helaas jammer dat er zo ontzettend veel turken zijn, ik snap er niks van is dat bij andere mmorpg ook zo? kan me niet voorstellen dat wow ook zo is.

Ik ben opzoek naar een leuke en goede clan liefst 1 die de cape quest e.d. allemaal nog moet doen, vind ik wel zo leuk om daar allemaal aan deel te nemen.
het moet ook een engelse of nederlands natuurlijk clan zijn want dat turks versta ik echt geen woord van.

nog meer mensen op phatos?

velo jij had het over 6euro per maand premium? waar dat :\

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-10-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow eindelijk weer eens een nl forum gevonden waar KO behandeld word.
komen hier nog spelers die op server van Beramus zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Vandaag even inloggen, kijken op phatos server zijn al mijn accounts ineens weg.
Is er een reset ofzo geweest dat ik nu alles kwijt ben? mooi dat je dan even op de hoogte gehouden word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik heb nu knight online gedownload maar nu doet ie auto upgrade en blijft er heel de tijd dit staan: checking version and preparing to launch game. hij werkt niet ook al laat ik hem een uur staan hij doet niks kan iemand mij alsjeblieft helpen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een nederlandse speler van knight online actief op de GIRAKON server ik heb een lvl 69 mage die 69+ gaat worden:D
zijn er nog mensen op girakon?
zo ja stuur een bericht naar XXXvondutch (ben veel online)
ik speel met nog een paar nederlanders en andere zijn altijd welkom , lwl en alles is geen probleem wij exp en je wel :D
groeten XXXvondutch
Pagina: 1 2 3 Laatste