Medion Racestuur doet het niet op de Xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 935 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117337

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje, en dat is dat ik een Racestuur van medion heb gekocht van de Aldi en niet werkt op mijn Xbox...
Ik heb zo'n beetje allerlei dingen geprobeert.

Mijn stuurtje doet het wel op de Pc. Daarmee doet het stuurtje dus wel.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet hoe die dit moet oplossen mischien.

Als ik mijn stuur op de xbox aansluit brand er wel een lampje op de aansluiting en op het stuur....maar wanneer ik hem voor diversen race spellen probeer, gebeurt er helemaal niks. Wanneer ik hem op de pc aansluit en druk op een knopje dan begint tie te trillen. Dit heb ik dus niet op de xbox gehad.
Bij geen een spel.
Een vriend van me heeft zo'n zelfde stuur gekocht maar heeft hetzelfde probleem.

Alle sturen zijn al verkocht. Dus een andere kopen kan al niet meer.
Wel geld terug vragen.

Er zitten 4 stekkers bij 1 voor psx 1+2
een voor xbox en een voor de gamecube.
en voor de pc usb

bedankt voor jullie reaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:56

KhaZ

Alfa Romeo

Test 'm ns op een NGC

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117337

Topicstarter
wat is een ngc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

Ik gok een Nintendo Game Cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:51

Xeo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partysale
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03-2023

partysale

www.trentine.com

Beste heer XXXX,

Uw klantnummer is : XXXXXXXXX

Het is bij ons bekend dat er bij het aansluiten van het racestuur op de XBOX problemen kunnen voorkomen. Op dit moment zijn wij bezig met het zoeken naar een oplossing.Wij raden u aan om over ongev

eer een week contact met ons op te nemen voor een mogelijke oplossing.

Mocht u hier niet mee geholpen zijn dan dient u telefonisch contact op
te nemen op 0900-6334660. Op werkdagen zijn wij van 07.00-23.00uur
bereikbaar en in het weekend en feestdage
n van 10.00-18.00uur.

Wilt u in een eventueel antwoord op deze email, deze correspondentie
bijvoegen. Mocht deze ontbreken, is het niet mogelijk hierop te
reageren.

Met vriendelijke groet,

FEB-team

Tel: 0900-6334660
Fax: 0900-6546540
M
ail: InfoNL@medion.com
Web: www.medion.com

Greetz, Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129367

Yep stuur werkt niet op de Xbox!! Veel contact gehad met de helpdesk en daar toe geven dat het gewoon niet werkt.
Ze zoeken een oplossing maar kan wel een paar weken duren. (als die er wel is omdat je geen drivers ofzo kan installeren op de Xbox).

Maar ja daar niet op gewacht omdat je dan niet meer terug kan brengen! :(
Wacht wel op V2 van het stuur ;) Of een andere merk.

Dus nogmaals het Medion stuur werkt NIET op de Xbox, Wel op de PC enz..
Heb je hem speciaal voor de Xbox gekocht, dan snel terug brengen. Want ik denk niet dat er een oplossing komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:21

pietje63

RTFM

Net met Medion gebeld ivm zelfde probleem. Krijg nu een andere revisie versie van het stuur. Het probleem was de verschillen tussen de verschillende xbox versies. En de andere revisie versie werkt met alle versies samen.

Dus even bellen (kan ook op zondag..) zo geregeld.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Problemen met verschillende Xbox versies? dat is wel heel raar... is daar meer info over? Want ze hebben idd een paar verschillende versies.... maar dat die met aansturing zo anders zijn dat het stuur op de ene versie wel en de andere niet zou werken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129078

volgens de xbox helpdesk doet dit stuur het niet op de xbox.Miskoop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 13:21

pietje63

RTFM

Anoniem: 108806 schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:45:
Problemen met verschillende Xbox versies? dat is wel heel raar... is daar meer info over? Want ze hebben idd een paar verschillende versies.... maar dat die met aansturing zo anders zijn dat het stuur op de ene versie wel en de andere niet zou werken... :/
Tja, het zijn kennelijk kleine maar toch te grote verschillen.. Het lampje op het stuur doet het wel maar hij wordt verder niet herkend. En de helpdesk klonk vrij overtuigd.. en ze gaan ook niet voor hun lol de verzendkosten betalen.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbiek616
  • Laatst online: 09:30
[quote]Anoniem: 117337 schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:50:
Hallo,

Ik heb een probleempje, en dat is dat ik een Racestuur van medion heb gekocht van de Aldi en niet werkt op mijn Xbox...
Ik heb zo'n beetje allerlei dingen geprobeert.

Mijn stuurtje doet het wel op de Pc. Daarmee doet het stuurtje dus wel.
quote]

Heb jij het voor elkaar op je PC dat de pedalen remmen en gas analoog werken? Het stuur doet het bij mij wel, maar die pedalen zijn niet traploos te regelen.. of niks .. of vol gas?

Anoniem: 132199

Vreemd, mijn stuur van de Aldi werkt wel op de XBOX. :*)

Ik heb het getest met Rallysport Challenge 2 en alle knoppen, pedalen, handrem etc werken.

Heb het wel in de eerste controllerpoort geplaatst zonder een andere controller erbij ;)

Alles werkt naar behoren! Ga nog verder proberen of het ook met andere race sims werkt.

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:58

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Heb jij het voor elkaar op je PC dat de pedalen remmen en gas analoog werken? Het stuur doet het bij mij wel, maar die pedalen zijn niet traploos te regelen.. of niks .. of vol gas?
Je moet eerst de software installeren, dan pas de adapter aansluiten (zonder dat het stuur is verbonden met de connector). Dan moet je wachten tot het apparaat geinitialiseerd is. Daarna het stuur zelf met de adapter te verbinden. Dan werkt het wel. :)

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Pagina: 1