Alors.
Edit: horizon rechtgetrokken foto 4 en 5.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 14:44 ]
Mooie foto's trouwens. #2 heeft best veel tegenlicht waardoor de rest vd omgeving vrij onduidelijk is maar dat heeft ook wel iets
[ Voor 65% gewijzigd door holoX op 21-11-2004 14:33 ]
Ik kan op mijn monitor nog best alles goed onderscheiden hoor, de bomen, de takken en de wandelaars zijn hier mooi te zien.]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:32:
Mooie foto's trouwens. #2 heeft best veel tegenlicht waardoor de rest vd omgeving vrij onduidelijk is maar dat heeft ook wel iets
Op die foto zitten links en rechts onder 2 zwarte vlakken en die storen een beetje. Magoed dat kan ook aan mijn scherm liggen, zal wel niet helemaal 100% correct zijn.
Wat bedoel je met 2 grote zwarte vlakken ?]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:50:
Op die foto zitten links en rechts onder 2 zwarte vlakken en die storen een beetje. Magoed dat kan ook aan mijn scherm liggen, zal wel niet helemaal 100% correct zijn.
Bij foto 2 bedoel je ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 14:56 ]
Voor mezelf hou ik de regel aan dat ik uit zo'n serie post waar ik echt helemaal wild van ben. En in 't algemeen hou ik mezelf voor tenminste de 1/2 weg te doen.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik lap tegenwoordig alle fotografie regeltjes aan me laars, als je alles volgens de regeltjes moet doen wordt het zo'n saaie boel.twixx schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:58:
Eigenlijk spreken de fotos me niet zo aan. Foto 3 wellicht nog vanwege de wat minder gebruikelijke compositie.
Voor mezelf hou ik de regel aan dat ik uit zo'n serie post waar ik echt helemaal wild van ben. En in 't algemeen hou ik mezelf voor tenminste de 1/2 weg te doen.
Die regeltjes zijn er alleenmaar om te helpen bij het maken van sprekende (lees: Niet saaie) en goedbelichte foto's. Je kunt het verschil zien tussen mensen die zomaar wat kiekjes schieten zonder nadenken en mensen die de tijd hebben genomen om iets goed op de foto te zetten.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:02:
[...]
Ik lap tegenwoordig alle fotografie regeltjes aan me laars, als je alles volgens de regeltjes moet doen wordt het zo'n saaie boel.
Maar al met al wel mooie foto's hoor!
Gadgets FTW!
Fuji Finepix S7000, deze keer op standje automaat.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:09:
Nice indeed. Heb je misschien iets meer info over sluitertijden, diafragma en equipment?
2: eveneens onderbelicht, maar dit keer met een duidelijke (storende) roze vlek
3: wel heel krap aan de onderkant, zeker omdat de boom aan de bovenkant er alsnog niet compleet op staat
4: héél rustgevend
5: Ik denk heel de tijd dat die berk ook gespiegeld is in het water
6: uitgebeten lucht boven; in het water istie tenslotte wel blauw
7&8 : weinig op aan te merken
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Jawel hoor, ik kan de exif gewoon uitlezen.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:31:
Ben meer benieuwd naar de sluitertijd en diafragma. zit er geen EXIF bij?