Welke hoofdtelefoon voor mp3-speler en computer gebruik

Pagina: 1
Acties:

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Ik ga aankomende week een Creative zen touch kopen, en wil daarbij een goede hoofdtelefoon aanschaffen. Heb het liefst een gesloten of half open maakt niet zo veel uit, liefst gesloten. Wil er maximaal 50 euro aan uitgeven en moet dus met draad zijn. Ik heb al wat gekenen naar de sennheiser HD serie maar weet niet goed welke ik nou het best kan kopen. Of zijn er andere hooftelefoons van bijv. philips of sony die veel beter zijn. Ik hoef verder niet te weten of ze fijn zitten of niet, want dat is toch bij iedereen anders.

Alvast bedankt

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Mijn mening is dat de goedkopere Sennheiser HD-serie inderdaad erg goed is voor zijn geld, ik vind het veel mooier (rustiger en breder spectrum) dan Philips of Sony.

Ik heb zelf de HD-210, die is gesloten en kost weinig (ik dacht een paar tientjes), maar volgens mij is er al een opvolger van inmiddels.

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:19
ik heb zelf de Philips HP890, kost iets meer (rond de 65) maar is in deze prijsklasse de beste prijs/kwaliteit, is wel geen hoofdtelefoon om mee over straat te lopen, hij is namelijk wel erg groot :P

[ Voor 6% gewijzigd door Randy op 21-11-2004 14:41 ]

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Hmm, ok, wat is de opvolger van de HD-210, en kun je daar mee wel over straat? :)

edit:
zal deze dan wel zijn
http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05180

maar ehm, gerbuik jij hem ook in combo met je mp3 speler of alleen voor thuis, thelemon?

[ Voor 53% gewijzigd door BasvanS op 21-11-2004 15:15 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Alleen voor thuis. Hij doet het prima op mijn mp2-speler, maar ik vind hem te lomp om mee te fietsen, geluid is wel beter dan portable headphones uiteraard.

Ik weet niet of die 212 te opvolger is, volgens mij is die een stuk duurder namelijk.
De 210 lijkt sprekend op deze: http://www.sennheiser.com...sf/root/04478?Open&print=

[ Voor 8% gewijzigd door TheLemon op 21-11-2004 17:33 ]