Ik vind 't echt een kansloos knopje. Je kan er alleen maar per ongeluk op drukken, en als ik iets anders wil invullen, vul ik wat anders in, en druk ik niet op reset =)
Wat vinden jullie er nou van?
Wat vinden jullie er nou van?
[ Voor 7% gewijzigd door Johnny op 21-11-2004 14:51 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 13:41 ]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 21-11-2004 14:17 ]
Helaas voor jou is dat wel de bedoeling van een topic in W&G. Je hoeft geen rapport te schrijven, maar deze TS is idd wel erg summier. Jammer dat sommige replies nog net een stapje verder gaan (Mir e.c.).apNia schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:17:
Wow Cheatah, nee, dat interesseert me nou werkelijk niks. Sorry als ik niet in de bui ben om een heel raport er over te schrijven, maar sommige mensen hebben daar geen zin in om een discussie op gang te brengen.
Ik denk dat de 'domme gebruiker' juist waarde hecht aan een reset-knop. Enkel moet je dan wel de value goed definieeren. "Reset" zal minder informatie bieden dan "Originele waarden herstellen".Meeste "domme" gebruikers zouden dan echter denk ik de pagina opnieuw laden.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Fijn dat je er zo over denkt, hoef ik ook geen complete uitleg bij dit slotje te geven...apNia schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:17:
offtopic:
Wow Cheatah, nee, dat interesseert me nou werkelijk niks. Sorry als ik niet in de bui ben om een heel raport er over te schrijven, maar sommige mensen hebben daar geen zin in om een discussie op gang te brengen.
[...]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()