Toon posts:

Ervaringen met CD/DVD-index programma's?*

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn CD/DVD collectie (inhoud software, muziek, films, etc. etc) echt uit de klauwen is gelopen en ik niets meer terug kan vinden zonder dat hier een uren lange zoektocht aan vooraf gaat, leek het me tijd om alle schijven eens te indexeren in een software pakket.

Nu heb ik al een aantal programma's gevonden die prima audio en video cd's willen indexeren maar weer niets kunnen met cd's met een andere inhoud zoals bijv. software ofzo.

Andere software indexeert wel alle mogelijke documenten alleen lijkt weer wat spartaans als je een bestand of cd terug wil vinden.

Voordat ik nu uren.... nee.... dagen besteed aan het indexeren van mijn cd/dvd collectie in een software pakket wat niet goed genoeg blijkt te werken, zou ik graag willen weten of iemand ervaringen heeft met bepaalde software?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit zodat het wat soepeler leest :)

CD/DVD index programma. Wie heeft ervaringen hiermee? ==> Ervaringen met CD/DVD-index programma's?

Verwijderd

Topicstarter
Was inderdaad niet erg goed gekozen. Vraag me eigenlijk af waarom je dat zelf niet naderhand nog kan wijzigen.
Zal wel een goede reden voor zijn.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom zou je het wel willen wijzigen? :)

Er is al veel over gediscussieerd, mocht je geintresseerd zijn in de redenen kan je bijv. de volgende topics bekijken:

zelf topic titel wijzigen?
Topictitel zelf editen?
Optie om je eigen topic te sluiten e.d.
topicnaam veranderen?

Zoeken naar 'zelfs topic titels wijzigen' in LA en BUG geeft je nog wat meer hits :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 21-11-2004 14:33 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

whereisit is een goed programmaatje om alles te catalogiseren :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog ideeen?

Verwijderd

ik gebruik OrangeCD voor mijn cd collectie en dat bevalt erg goed, maar dat is alleen cd's en geen software of dvd's.

Verwijderd

Topicstarter
OrangeCD lijkt inderdaad handig voor je muziek cd's. Ben zelf meer op zoek naar een oplossing die ook cd's met andere inhoud kan indexeren.

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn vast meer mensen die hun cd's indexeren, niet?
Pagina: 1