Toon posts:

Kan Geforce 3 Ti 200 niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn Geforce 4 Ti 4600 verkocht heb en over ben gegaan naar de Geforce 3 Ti 200 wat ik vroeger altijd gebruikte lukt het installeren niet.

Ik heb ten eerste alle nvidia drivers verwijdert en nog een de Detonator R.I.P gebruikt. Daarna heb ik de computer gereboot en windows heeft meteen de nieuwe hardware gevonden! Daarna heb ik op automatische......... aangevinkt en op verder geklikt. Na een tijdje installeren en doen kreeg ik de melding dat het apparaat mogelijk niet goed werkt. :S
Ik heb daarna gekozen voor handmatig instellen, daar zat de Geforce 3 Ti 200 niet bij en de meeste andere kaarten wel, zelfs de Geforce 2 zat er tussen. Nu probeer ik weer handmatig te instellen en wat zie ik? Er is geen ..... gevonden voor dit apparaat, dus ik krijg dan helemaal geen lijst met videokaarten.

Afbeeldingslocatie: http://img92.exs.cx/img92/4546/7544.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img92.exs.cx/img92/516/7550.th.jpg

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 09:19

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik maak niet op uit je verhaal dat je de nvidia drivers er weer opnieuw op hebt gezet. probeer eens de nieuwste drivers en eventueel wat oudere te proberen van www.guru3d.com.
Gewoon installeren en als hij niet automatisch gevonden wordt, handmatig de drivers toevoegen. Succes

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
SpeedBart schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:58:
Ik maak niet op uit je verhaal dat je de nvidia drivers er weer opnieuw op hebt gezet. probeer eens de nieuwste drivers en eventueel wat oudere te proberen van www.guru3d.com.
Gewoon installeren en als hij niet automatisch gevonden wordt, handmatig de drivers toevoegen. Succes
Heb ik vergeten te vermelden. Ik installeerde de 45.23 driver waarna het ook niet gelukt was. :(

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
probeer eens een andere [lees: oudere] driver, de 45.23 zijn vooral gericht op de gf 4. Net zoals nu de forceware en 6x.xx gericht zijn op de nieuwe kaarten, alhoewel hij uiteraard ook gewoon had moeten werken met de gf3, maar je weer maar nooit.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Na lang denken besloot ik de SP2 er maar uit te gaan gooien. Dat heb ik maar gedaan, en ja hoor! Het werkt nu als een trein. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom windows het bij SP2 niet kon installeren.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 17:00
SP2 sux daarom ;)
Pagina: 1