[XP] Mijn Document aantal keer geopend bij starten Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem en ik heb natuurlijk al het één en ander gedaan om het op te lossen. Als WIndows opstart dan wordt de Mijn Document Folder wel 100 maal opgestart. Vorige week waren het er nog maar 50 :( Het gaat om een XP Home machine.

Ik heb in de registry in de HKLU de Run en de HKLM de Run bekeken en niets bijzonders gevonden. In de opstarten folder niets gevonden. Met msconfig bekeken en niets gevonden. Adaware laten draaien en die heeft niets gevonden. Spybot laten draaien en die vindt ook niets. MCAffee draait gewoon en vond geen virus.

Wat zie ik over het hoofd?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Wel gezien , maar onderstaande als resultaat:

Forbidden
You don't have permission to access /global/templates/got/ on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at gathering.tweakers.net Port 80

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hm - ik zie het dat is een fout in de FAQ zo te zien - ik zal er eens naar kijken :)
Je kwam toen echter niet even op het idee om die utilities daar even in Google in te typen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Daar ben ik uiteraard nu mee bezig...:)