Ik heb dus sinds kort een raar probleem, als ik een spel start reboot mijn computer, nou dacht ik eerst aan iets van een hardware probleem / hitte, maar een paar dagen later kreeg ik het ook in één keer op me laptop, er waren eerst spellen die het eerst wel deden, maar die kregen later ook een reboot die eerder bij andere spellen alleen waren.
Het zijn de meest uit een lopende spellen, van Red Alert 2 tot en met Halo (allebei legaal).
Nou denk ik aan een virus of iets dergelijks, maar mijn virusscanner is volledig up to date (McAfee Personal 7.0 ofzo) en ik gebruik verschillende spy- en addware programma's als spybot en ad-aware (die ook up to date zijn). Maar niks mag baten.
Ik heb ook al gezocht hier op GoT maar daar werd het allemaal niet duidelijker door en via google werkte ook niet echt en ik ben eerlijk gezegd ook nog niemand tegen gekomen met hetzelfde probleem.
De specs hieronder:
PC Specs:
- Asus P4P800 SE
- Intel © Pentium © IV 2,0 Ghz @ 2,5 Ghz
- nVidia GeForce 6800 LE
- 2 x 256 MB RAM (snelheid en merk op moment van schrijven onbekend)
- Western Digital 40 GB HDD 7200 RPM
- Maxtor 40 GB HDD 7200 RPM
- Samsung DVD-Rom SD-616T
- Philips CD/RW 2412A CDRW 2400 Series
- SoundMAX Digital Integrated Audio (6.1)
- Samsung SyncMaster 753s
Gericom Blockbuster 2440XL:
- Intel © Pentium © IV 2,4 Ghz
- ATI Mobility Radeon 9000
- Toshiba 80 GB HDD 4200 RPM
- Samsung DVD RW SD-R6112
- 15" TFT
- Logitech MX 500
Het zijn de meest uit een lopende spellen, van Red Alert 2 tot en met Halo (allebei legaal).
Nou denk ik aan een virus of iets dergelijks, maar mijn virusscanner is volledig up to date (McAfee Personal 7.0 ofzo) en ik gebruik verschillende spy- en addware programma's als spybot en ad-aware (die ook up to date zijn). Maar niks mag baten.
Ik heb ook al gezocht hier op GoT maar daar werd het allemaal niet duidelijker door en via google werkte ook niet echt en ik ben eerlijk gezegd ook nog niemand tegen gekomen met hetzelfde probleem.
De specs hieronder:
PC Specs:
- Asus P4P800 SE
- Intel © Pentium © IV 2,0 Ghz @ 2,5 Ghz
- nVidia GeForce 6800 LE
- Western Digital 40 GB HDD 7200 RPM
- Maxtor 40 GB HDD 7200 RPM
- Samsung DVD-Rom SD-616T
- Philips CD/RW 2412A CDRW 2400 Series
- SoundMAX Digital Integrated Audio (6.1)
- Samsung SyncMaster 753s
Gericom Blockbuster 2440XL:
- Intel © Pentium © IV 2,4 Ghz
- ATI Mobility Radeon 9000
- Toshiba 80 GB HDD 4200 RPM
- Samsung DVD RW SD-R6112
- 15" TFT
- Logitech MX 500