[Bittorrent] SQL error

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
Sinds vandaag krijg ik ineens in al mijn torrents de volgende melding

Tracker responce decoding failed: You have an error in your SQL syntax near (allemaal ascii tekens en nummers)

Alles staat nu dus stil

ik gebruik bitcomet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier kunnen we helaas erg weinig mee. Is dit allemaal van 1 tracker? Hoe weet je zeker dat het aan je client ligt? Wat is de exacte error? Wat heb je verder zels al geprobeerd? Werken andere clients wel? Werken andere trackers wel? Let even op het beleid mbt warez; noem dus geen trackernamen of complete torrent filenames :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Kans is erg groot dat de tracker eruit ligt. Die trackers halen hun informatie uit een database (vaak MySql) en hier zal wel iets mis mee zijn.
SQL = Structured Query Language.
Is de taal die gebruikt wordt om met een database te communiceren.

Weet het niet zeker maar denk dat de tracker niet helemaal lekker is op het moment,

• Tetsuo55

Tetsuo55

Topicstarter
hmm net getest op een andere internet verbindingen en daar werkt het wel dus de tracker kan niet down zijn

anderen kunnen wel van de tracker downloaden

ik test even een andere tracker

PS

de tracker waarvan ik gebruik maakt gebruik van speciale tracker urls om de client te herkennen en toe te laten op de tracker

[ Voor 27% gewijzigd door Tetsuo55 op 21-11-2004 11:22 ]

• Tetsuo55

Tetsuo55

Topicstarter
willekeurige andere tracker werkt gewoon

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan ligt het dus aan de tracker en kunnen wij je niet verder helpen. -NW; het zou in theorie kunnen dat de client ook van een mini-sql server gebruik zou maken intern. Maar dat is inderdaad erg onwaarschijnlijk :)

Ik zou zeggen contacteer de eigenaar van de tracker even aangezien je het probleem zelf niet op kunt lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.