Toon posts:

Onbekend Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit helemaal het juiste forum is, maar ik weet niet precies waardoor m'n problemen worden veroorzaakt.

Oke, ik heb dus m'n PC upgegrade met het volgende:
-extra 160GB hardisk (WD)
-extra 512MB PC2700 RAM (waarschijnlijk niet het probleem sinds ik geen errors krijg tijdens de memory test)
-Club Ati Radeon9600pro 256MB
-extra Lite-on DVD brander (DL)

Nu het probleem: ik heb windows XP home opnieuw geinstalleerd na de upgrade. De installatie loopt perfect. Echter zodra ik software wil installeren mislukt dit altijd omdat er zogenaamd bestanden beschadigd zijn (krijg SP2 daardoor ook niet geinstalleerd. Het maakt echter niet uit in welke drive ik de CD stop. Zelf als ik drivers probeer te installeren vanaf mijn USB-stick loopt het vast bij het uitpakken van de (installatie)bestanden.
Ik slaag erin de bijgeleverde video drivers (catalyst 4.8) te installeren, maar 4.11 lukt niet ook als ik frameworks heb geinstalleerd. Hoewel ik in de BIOS ingesteld heb dat ik AGP 4X wil (en ook in het ATI control panel) lukt dat niet en blijft deze uitgeschakeld. Ik zou graag suggesties willen horen van wat het probleem zou kunnen zijn. Is het iets in de hardware of instellingen of is het iets veroorzaakt door windows XP?

Hulp wordt erg op prijs gesteld!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Je hebt de moederbord/AGP drivers geinstalleerd :?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
^voor in windows zelf? Voor deze upgrade had ik soms wat installatie problemen, maar niet zo erg als dit. Het systeem deed het eerst wel toen er nog een Geforce4 MX in zat. Het is overigens een ASUS moederbord voor een AMD 2200+.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Van het moederbord driver cd'tje voor het moederbord. Wél Windows drivers gebruiken als je Windows gebruikt ;).

Als je een nForce 2 chipset hebt dan kun je Hier de "Platform/nForce Drivers" downloaden :).

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 21-11-2004 00:46 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.