Voor gek verklaard worden.....:)

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik , als tweaker en computeraar, heeft nu dus een athlon bestelt en heel die crap...

Zegt mijn pa dat ik gek ben, omdat ik net vorig jaar een nieuwe had...

Hebben meer mensen zulke traumatische ervaringen? :)

Verwijderd

ja, ik had een 10.2 gig hard disk, en toen kocht ik er 13Gb bij, vonden mijn ouders ook ni goe . . maar wa boeit het, woon op appartement, dus schijt aan :)

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Wat een bullshit! Laat tweakers toch lekker doen waar ze zelf zin in hebben en laat ze kopen wat ze kewl vinden!

Verwijderd

En altijd het nieuwste van het nieuwste kopen voor veel te veel geld.
Ik herriner me nog dat ik een TNT2 Ultra voor 700 piek kocht... :'(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Hehe, ik maak me ouders altijd wijs dat het oude spul niet van goeie kwaliteit meer was. Of ik had het gewoon nodig, of ik zeg het niet...

Me moeder heeft zelf 3 jaar geleden een Tulip voor 7000 piek gekocht dus die moet sowieso haar mond houden :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Och, ik kocht een 10GB harde schijf zodat ik destijds met the x-files een full install kon doen.

Er zijn wel gekkere dingen. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hmm op poeter gebied niet....

Maar als ik weer is een andere cilinder of carburateur of uitlaat koop voor me scooter vinden ze het wel gek....

Naja boeiuh...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23

4POX

Everybody is wired

Mijn ouders hebben geen idee wat er bij mij in de kast zit... Vertel ze gewoon niets... Laat ze nog maar steeds denken dat je met die 486 werkt die je toen van hun kreeg

4pox

AKA Rinkel weblog

• Christoph
  • Niet online
hehe, ik heb het al bij ram gehad en bij HD en bij de hele comp. dus

Maar ook bij mijn scooter:
"maar waarom moet die andere cilinder er onder?" Ma, dat is beter, dan gaat ie langer mee, echt!

"ow okee, en die uitlaat, en die andere dingen die daar liggen? "

JA dat is om die cilinder wel beetje goed te laten draaien enzow mam, niks bijzonders.

"En hij gaat er niet harder door?"

Nee, jezus mam, dat heb ik toch al zo vaak gezegd, misschien iets meer geluid :)

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
ach zo kocht ik een 120MB HD SCSI voor mijn AMiGA voor 1300 piek. Ach ja. Je moet er wat voor over hebben. ;-)

Those were the days

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

tja hier een kleine upgrade van 250,- voor 100 mhz cpu winst wat eigenlijk niet echt nodig is. Gevolg daarvan is weer dat ik nu m'n videokaart te traag vindt terwijl in februari ik m'n toch wel trage 13 gb harddisk heb vervangen met een 30 Gb maxtor diamondmax 40 plus :) . En zo is er altijd wel iets, laserprintertje hier, 20 inchje daar.. etc 4x writer verkopen voor een 8x..
Toen ik nog die oude bak had van ESCOM (hilarisch gelach) had upgraden geen zin (scheelde een boel geld). Toen dacht ik laat ik eens een goeie computer kopen et voila, je blijft bezig! :)
Naja is inmiddels een hobby geworden, iemand die het ziet als investeren is krankjorum!

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik heb 3 maanden geleden een p3-500 gekocht(grote fout)
en iedereen verklaart me voor gek dat ik binnenkort een athlon wil (en ga) kopen!

• Uhmmie
  • Laatst online: 19-08 19:36
Ik begon met een cyrix 200MMX toen heb ik op de HCC een MSI 6167 + k7 500 gekocht en toen werd ik voor gek verklaard.. toen heb ik een maandje geleden geupgrade naar een Epox 7kxa + k7 600 en toen verklaarde nog meer mensen me voor gek en nu heb ik mijn epox 7kxa + k7 600 ingeruild op een gainward + k6-2 450 en toen verklaarde ze me weer voor gek en nu heb ik vandaag mijn gainward + k6-2 450 verkocht en nu denken ze volgens mij dat ik het gekkenhuis in moet ;) kan ik der aan doen dat ik een pc saai vind als ie helemaal 100% loopt :) ik denk dat ik toch maar weer terug moet naar intel zodat ik minimaal 3x per dag een BSoD krijg >:) >:)

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Christoph
  • Niet online
Ja maar uhmmie, ik heb toch al gezegd dat je gek was :)

Had je athlon maar aan mij moeten verkopen ! :)

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mijn PA heeft zelfs meebetaald aan mijn PC
Monitor, netwerkkaart, HUB (8 poorts), muis, toetsenplank.
Ok, de oude monitor was al van mij en de netwerkkaart was voor een LAN... maar toch..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ouders die moeilijk doen over jouw upgrades? Hmmm, alles wat bij mij overbodig wordt door upgrades, eindigt in hun compu. Ik zorg dan dat zij beter spul krijgen voor de prijs die ze door de compuboer om de hoek (gewoon een vuile leugenaar: wie (ver)koopt er nou een HD van 4,5GB voor 275 piek?) wordt aangeboden. Dus ze betalen net zoveel als ze mij niet zouden hebben alleen hebben ze beter spul en ik ook. :)

• Daan
  • Laatst online: 12:13
Uhmmie... wat draai je nou als ik vragen mag? Je verkoopt alles! :) :)

Verwijderd

Ach bij mij is het nog gekker... Alleen mijn ouders die gaan in sommige dingen meej in andere dingen niet. Ik gaf mijn broertje mijn celly zodat ik een laptop kon halen. Had ik die laptop, ruilde ik m de volgende dag voor een andere laptop (6000,- >:)). Toen had ik die laptop, ging ik weer terug en haalde mn geld terug. Nu ben ik de trotse bezitter van een Athlon 650@750 en dese breng ik nooit maar dan ook nooit meer terug. >:) Zelfbouw rules nu eenmaal en bij een laptop kun je m niet zelf bouwuh. :(

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Who carez ik heb zoveel onderdelen verkocht en geupgrade ik weet het allemaal niet meer. Ik weet wel dat het allemaal bij een 386DX-40 is begonnen......

• Uhmmie
  • Laatst online: 19-08 19:36
Ik heb op het moment nog die k6-2 staan, maar die gaat ook weer weg :) En ik denk dat ik een MSI BX master met cel 500 ga kopen en dan stop ik ff :) want ik heb de laatste tijd wel heel erg vaak geswitched (anders had ik nu ook nog wel geld over gehad voor mijn motorrijbewijs :)

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

ik heb het dan nog rustig aan gedaan...
2.5 jaar geleden een computer gekocht voor 2100,-, daat zoŽn 500,- aan upgrades in gepompt, beetje overclocken en het is nog steeds een gangbaar systeempje.
mijn 486 heb ik al wel vervangen door een P3 :) (ben nie helemaal gek)

• pdxnet96
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik ben begonnen in met een XT 640kb + 12MB expanded mem maar die koste mijn 100,- vrienden prijs..
Daarna een P200MMX s3 2mb 32mb 2,4GB gekocht voor 5400,- met 17" buis.
Voor 3000,- verbouwd naar 233mhz 192Mb viper 330 + voodoo2 + voodoo2 4,6GB erbij. draait nu NT server.
Heb PII 350 12,8 GB I740 2000,-,gaat g400TV in en BP6 2x500 TNT2 Ultra 20,4GB UMDA66

Mijn mama in wanhoop schreeuwen ;"Het is vol hier het is vol."
Ik haar meteen aangemeld bij meldpunt discriminatie . Maar dat bedoelde ze niet ;)

Ja ja ja Nee !!

• Aaargh!
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ma: "Waarom nog een grotere monitor, je hebt toch al een 17" "
ik: "Ja, maar een 19" werkt fijner vooral als je er langer achter zit en omdat ie een hogere refreshrate haalt als m'n oude is ie veeeel beter voor m'n ogen (ahum)"

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb het ook iedere keer:

Wat moet je nou met waterkoeling in de computer??? Nergens voor nodig, toch??
Pagina: 1