Worden meuksubmits nog wel serieus genomen?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zat er even van te balen en denk: Ik schrijf het toch maar even van me af.

Afgelopen dagen heb ik al 2 keer een meuksubmit gedaan en het stuk software (7-zip wat normaal gesproken bij updates wel gevolgd wordt) wordt maar niet geplaatst. Het viel me ook op dat het mogelijk is 2x achter elkaar te posten zonder dat de URL checker begint te piepen dat er al wat gesubmit is.

Wat is hier aan de hand, is de crew een beetje erg lui, is er een technische storing waar niemand wat van weet of loont het de moeite niet meer op meuksubmits te doen...

Hoop dat het een storing is :/ da's tenminste te verhelpen...

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06

grimson

domeingrommer

Ik submit ook 'trouw' Intel Pro 100/1000 drivers voor Windows waar onlangs een significante update is voor uitgebracht maar deze worden ook niet meer opgenomen in de meuktracker.
Terwijl ze daarvoor altijd netjes werden bijgehouden.
Vreemd........... :|
/edit
Dit is al een paar versies lang zo...........

[ Voor 13% gewijzigd door grimson op 21-11-2004 00:00 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• Fairy
  • Niet online
Hmm, dan denk ik dat ik maar stop met nieuwe stuff submitten als het er toch niet meer opkomt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We (redactie en meukcrew) proberen elke dag te controleren wat er in de (meuk)submit verschijnt, maar helaas is niet iedereen elke dag beschikbaar om te kijken naar wat er gestuurd is. Het kan daarom voorkomen dat het soms een paar dagen duurt voordat iets op de frontpage verschijnt. We kunnen niet garanderen dat elke submit dan ook in de Meuktracker verschijnt, en lui zijn wij al helemaal niet. Als je 'bang' bent dat een submit niet verschijnt, dan moet je gewoon niet iets submitten.

• Fairy
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:31:
We (redactie en meukcrew) proberen elke dag te controleren wat er in de (meuk)submit verschijnt, maar helaas is niet iedereen elke dag beschikbaar om te kijken naar wat er gestuurd is. Het kan daarom voorkomen dat het soms een paar dagen duurt voordat iets op de frontpage verschijnt. We kunnen niet garanderen dat elke submit dan ook in de Meuktracker verschijnt, en lui zijn wij al helemaal niet. Als je 'bang' bent dat een submit niet verschijnt, dan moet je gewoon niet iets submitten.
Ik ik snap je punt. Ik vond het alleen zo vreemd dat vroeger alles zo snel ging en nu niet meer, terwijl er bijvoorbeeld bij andere zaken (forum e.d.) binnen een minuut al respons is op veel dingen. En een meukpost die 4 dagen achterloopt op een update is ook niet echt mooi.

Of zoek je nog mensen voor de meukcrew B) nee ik ga niet solliciteren :D

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Robin Vreuls schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:31:
is het niet een idee om users die willen submitten er zelf meer werk in te laten stoppen (tekstje typen etc) zodat het écht alleen nog maar de approval is die door de crew moet gebeuren?

Ik moet zeggen dat ik, en met mij waarschijnlijk vele anderen, de meuktracker heel vaak gebruik om na te gaan wat nou de laatste (bèta) versie is van god-weet-ik-welk tooltje of driver... en dan is het idd niet leuk als jullie besliisen update x of y niet te posten "omdat het veel werk is" ;)
(nofi)

[ Voor 7% gewijzigd door the_stickie op 21-11-2004 00:41 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
The_Stickie schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:40:
is het niet een idee om users die willen submitten er zelf meer werk in te laten stoppen (tekstje typen etc) zodat het écht alleen nog maar de approval is die door de crew moet gebeuren?
Dat wat mensen erbij tikken, moet vrijwel altijd eerst onder handen genomen voordat het 'T.net-waaridg' is om te verschijnen. In het nieuws zie je dat nooit voorkomen, maar de Meuktracker is niet zo streng op dat gebied. Ik ben daar meestal vrij coulant in en gebruik meestal het tekst(je) wat de mensen meesturen. Als het teveel werk is om onder handen te nemen, dan tik ik zelf de tekst. Mensen moeten niks typen, maar kunnen dat wel doen om meer info te geven over de betreffende submit.
Ik moet zeggen dat ik, en met mij waarschijnlijk vele anderen, de meuktracker heel vaak gebruik om na te gaan wat nou de laatste (bèta) versie is van god-weet-ik-welk tooltje of driver... en dan is het idd niet leuk als jullie besliisen update x of y niet te posten "omdat het veel werk is" ;)
(nofi)
Dat laatste is niet waar, want we plaatsen iets niet "omdat het veel werk is", maar eerder omdat een submit te oud is of helemaal niet van toepassing is op Tweakers.net. Een gedeelte van de submits gaan helaas verloren omdat het volgens ons te oud is om te plaatsen, en een enkele keer gaat dat richting de nieuwslinks. We hebben richtlijnen opgesteld met betrekking tot het approven van een submit en daar proberen wij ons ook zoveel mogelijk aan te houden.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06

grimson

domeingrommer

Maar verklaar dit dan eens?
Ik submit ook 'trouw' Intel Pro 100/1000 drivers voor Windows waar onlangs een significante update is voor uitgebracht maar deze worden ook niet meer opgenomen in de meuktracker.
Terwijl ze daarvoor altijd netjes werden bijgehouden.
Ik submit altijd netjes deze drivers omdat ze o.a. veel worden gebruikt en bijna op alle Intel kaartjes of onboard NIC toepasbaar zijn.
Ik submit ze altijd binnen een week na uitkomen maar toch worden ze niet meer geplaatst.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Pagina: 1