Toon posts:

[Azureus] torrent blijft altijd op 'waiting' staan*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met azureus. Ik gebruik deze client al een tijdje naar volle tevredenheid en vandaar dat ik ook graag dit probleem wil oplossen en niet wil overstappen naar een andere client.

Iedere keer als ik een torrent toevoeg blijft deze status "waiting" staan. Zelfs als ik hem stop en daarna "Force start" doe blijft hij op deze status staan.

Ik dacht zelfs dat ik mischien teveel seedings had en dat hij daardoor geen downloads meer toestond maar ik heb het gecontroleerd en "max active torrents" staat op 0 (= unlimited). "Max simulteanous downloads" staat op 2 maar bij 1 download doet zich het probleem ook gewoon voor dus daar ligt het ook niet aan.

Heb geprobeerd te googlen maar "waiting" and "azureus" is niet echt de beste query die er bestaat :Y)

Edit: ten overvloede: GoT search ook gebruikt

Edit 2: Trackers zijn natuurlijk ok.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 22:15 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 17:51

ThaHandy

Discovery Channel

show details van torrent -> tracker status: OK?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit :)

Azureus probleem ==> [Azureus] torrent blijft altijd op 'waiting' staan

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Poort 6881 TCP inbound staat open en doorgesluisd naar de betreffende pc? UDP is ook wel handig voor de trackers :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Er is niets aan de configuratie van firewalls en dergelijke veranderd. Hij deed het gewoon van de een op de andere dag niet meer. Ik heb de hoop opgegeven. Als er weer wat nieuwere versies uit zijn installeer ik hem wel weer en kijk dan of het probleem is opgelost. Tot die tijd toch maar een andere client. Bedankt voor de moeite iig :)
Pagina: 1