(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Daarnaast zijn er hier in P&W al behoorlijk wat topics geweest over het aansturen van de printerpoort. Dus gebruik de search eens. Daarnaast vliegen de stukken code je om de oren als je op google gaat zoeken
Een timer in VB lijkt me nu ook niet al te moeilijk om te doen, en ook dat is hier al een paar keer voorbij gekomen. Dus alweer: gebruik de search eens
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
• Plemp een timer op je formFelixje schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:47:
Ik heb 8 ledjes op de printerpoort aangesloten. Ik kan ze wel bedienen met visual basic, maar ik wil er een looplicht van maken. Hoe moet dit? Moet dit met de timer, en zo ja hoe moet ik hem dan programmeren?
• Copy / Paste:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Option Explicit Private myVar As Integer Private Sub Form_Load() myVar = 1 Timer1.Interval = 500 Timer1.Enabled = True End Sub Private Sub Timer1_Timer() myVar = myVar * 2 If myVar >= 256 Then myVar = 1 SendToLPT CByte(myVar) End Sub |
Er basic programmeerwerk hoor...
Volgens mij heb ik wat gemist...Sinds wanneer ben jij mod? Feli nog dan! Staat je goed dat kleurtje!
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 21-11-2004 01:09 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zie m'n vorige post dus waarom
Edit:
RobIII: pas sinds donderdag avond hoor
[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 21-11-2004 13:19 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()