Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey
ik heb dus een palm m515 kunnen bemachtigen van een vriend maar deze wilt niet werken. hij was leeg heb hem dus opgeladen met een usb kabel die ik heb gekocht voor deze palm maar als ik hem aan doe dan krijg ik een flikkerende Palm logo.
als ik terug op de aan/uit knop lang druk dan krijg ik de keuze om alles uit te vegen of niet.
ik heb ze alle twee uitgeprobeerde om te zien of de palm zou starten maar niets als ik hem aanschakel krijg ik de logo Palm powered.
aan wat ligt dit(zelf als ik op de reset knop vanachter druk blijft het het zelfde)

Heb je de bijbehorende software geinstalleerd..?

hoe ga ik de bijkomende software installeren als ie nog niet eens wilt opstarten.
Want je moet de connectie aanschakelen vanaf de palm zelf want een connectie maken van de pc naar de palm gaat niet(heb dit geprobeerd met de palm zire 31)
en wat er ook is is dat ik de palm m515 een hele tijd heb laten herladen. en dan van de lader gehaald en toen is die zelfde logo blijven flikkeren gedurende een paar uur en nu is ie weer leeg de palm

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vreemd, deed de Palm het wel bij die vriend? Anders heeft hij je leuk belazerd. En waarom heeft hij de cradle/lader er niet bij gedaan?
Maargoed, een Palm moet ook gewoon werken zonder PC connectie. Als je hem hard reset dus met power knop ingedrukt de reset knop indrukken, en dan bij de vraag "reset all data?" omhoog, dan komt inderdaad het Palm logo in beeld, wat na een tijdje overgaat in het scherm waarin je de taal kan instellen.
Voor de connectie moet je eerst de software installeren, tijdens die install krijg je vanzelf te zien wanneer je de Palm moet aansluiten en gaat Windows de drivers installeren. Daarna begint je eerste HotSync.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles