Toon posts:

[XP] Programma onzichtbaar opstarten*

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma dat ik onzichtbaar wil laten opstarten.
Dus niet dat ik hem rechts onder in nog zie.
Hij moet dus als de pc start niet zichtbaar zin rechts onderin maar hij moet wel worden opgestart zodat ik het programma toch wel kan gebruiken.
Ik heb zelf WinXP Home(sp2).

Want ik wil niet dat andere mensen het programma zien.

Alvast bedankt Sir-Hoek

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 21:29 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Keylogger zeker? :X

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 12:57
Gewoon de pc opstarten, en dan rechtsondering rechtsklikken. Daar kiezen voor Eigenschappen. Dan staat er helemaal onderin "Niet-actieve pictogrammen opruimen". Dat activeer je, en kies je voor "Aanpassen". Zoek in deze lijst het progje op en kies voor de optie "Altijd verbergen". All done.

@TheBorg: He wat een negatieve instelling. Misschien is het DVDRegion (niet illegaal geloof ik) of een virusscanner waar iedereen met z'n fikken af moet blijven. Niet zo'n negatieve instelling hebben joh! Make love, not war O-) !

[ Voor 33% gewijzigd door Martin op 20-11-2004 21:32 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 19:27
Martinator schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:31:
Gewoon de pc opstarten, en dan rechtsondering rechtsklikken. Daar kiezen voor Eigenschappen. Dan staat er helemaal onderin "Niet-actieve pictogrammen opruimen". Dat activeer je, en kies je voor "Aanpassen". Zoek in deze lijst het progje op en kies voor de optie "Altijd verbergen". All done.
dan klik je op dat pijltje en dan staat 'ie er weer.

[ Voor 10% gewijzigd door addictive op 20-11-2004 21:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Neeuh het is een programma waarmee ik uit me werk in me PC kan kijken.
Zodat ik op me werk toch thuis nog werk kan doen of programma kan starten als het nodig is.

• addictive
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:31:
Neeuh het is een programma waarmee ik uit me werk in me PC kan kijken.
Zodat ik op me werk toch thuis nog werk kan doen of programma kan starten als het nodig is.
waarom is het dan nodig dat je niet kunt zien dat het programma is opgestart? Het is dan toch voor jezelf?

Ik gebruik zelf Radmin, kun je prima verbergen

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-04 12:57
addictive schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:31:
[...]

dan klik je op dat pijltje en dan staat 'ie er weer.
Oeps... dat ontdek ik nou ook net... foutjuh... was even in de war |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Martin op 20-11-2004 21:33 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Of je zet dat proggie met FireDeamon in als een System Service. Hij wordt dan gestart als service, en geen icoon zichtbaar, erbij komen kan je dan ook niet.

En FireDeamon Lite vind je hier.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.
Dit is echt heel handig zo kan ik toch nog lkkr vanuit me werk thuis werken bedankt mensen.

SLuit dit topic maar

• addictive
topics worden nooit gesloten, want dan is de 'terug-vind' waarde weg :)

Nu hebben andere mensen er eventueel nog iets aan

Verwijderd

Topicstarter
LOl Radmin vraagt zoveel geheugen.
Neeuh zo kan ik ook andere dingen thuis in de gaten houden als ik er niet ben.
En als het programma actief word dan zie je altijd een andere duidelijk icoontje

• addictive
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:36:
LOl Radmin vraagt zoveel geheugen.
Neeuh zo kan ik ook andere dingen thuis in de gaten houden als ik er niet ben.
En als het programma actief word dan zie je altijd een andere duidelijk icoontje
nee, ik be neracher gekomen dat dat ook valt uit te schakelen, gewoon in de opties van radmin zelf. Een andere GoT-er wees me hier op :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik weet heel goed hoe Radmin werkt ik ben er bijna door van school getrapt vroeger:P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:39:
Jah ik weet heel goed hoe Radmin werkt ik ben er bijna door van school getrapt vroeger:P
De admin wist het blijkbaar net ietjes beter dus? >:)

Maaruh...
Wat was nu eigenlijk je oplossing geworden? dat vind ik ff niet terug?

Ey!! Macarena \o/

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:32
Zulke programma's noemen we normaal service's en zoiets had je bv. ook kunnen vinden door te google'en of op de got search engine. In de 2000 resource kit zit een tool om van een programma een service te maken, ik denk dat je hier even naar moet kijken.

Ik pas ook even je topic titel aan, want een bestand start niet van zichzelf op dit is een executable. Daarom naar Programma gerenamed in de titel, en ook de [XP] tags toegevoegd. Zou je hier in het vervolg ook zelf op willen letten? :).

Het is ook niet nodig om termen als "Alvast bedankt" te gebruiken, dit is niet echt gewenst @got we proberen je toch wel te helpen. Tenminste als je startpost compleet is, en we kunnen zien dat je zelf ook wat resarch gedaan had. Ik wil je tot slot nog even wijzen op onze faq: Algemene gedragsregels (Netiquette) hier kun je alles nog eens goed nalezen.

Even als toevoeging, dit topic is niet op slot omdat de ts daarom vraagt. Maar om het slowchat gedrag.

[ Voor 6% gewijzigd door leon1e op 20-11-2004 21:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.