Toon posts:

Half life 2 probleem error 1334

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Half life 2 en dat is dat iedere keer als ik het probeer te installeren dan krijg ik een error message en het is een legale versie ik heb hm al omgeruild bij de dealer maar bij deze nieuwe cd krijg ik dezelfde fout ik hoop dat iemand me kan helpen dit is de error bericht :(

Error 1334. The file base_source_shared_sounds.gcf cannot be installed because the file cannot be found in cabinet file hl24.cab this could indicate an network error, an error reading from the cd-rom or a problem with this package

het is in ieder geval geen probleem met mijn netwerk maar ik hoop dat jullie kunnen helpen thanks ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Zie ook Half Life 2 wil niet installeren. :)
Probeer verder eens een andere pc of een andere drive.

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:12:
Zie ook Half Life 2 wil niet installeren. :)
Probeer verder eens een andere pc of een andere drive.
met mijn pc is niets aan de hand hoor is een redelijke nieuwe pc en had de counter strike source er al bij maar heb nog steed de error

weet iemand anders hier nog wat op :(

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 21:40

Sa1

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:12:
[...]

met mijn pc is niets aan de hand hoor is een redelijke nieuwe pc en had de counter strike source er al bij maar heb nog steed de error

heb je al eens geprobeerd em van een andere cd speler te installeren? komt wel vaker voor dat ie iets niet kan kopieren omdat er een probleem is met het lezen ergens van , denk met name aan bijv win98 cd's .. het lezen uit die .cab bestanden ging ook niet altijd goed, ...

haal desnoods de 1e cd van usenet binnen..

• Crash
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:12:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet :)
Als je een andere pc probeert dan kan je een hardware conflict uitsluiten. Het zou bijvoorbeeld mogelijk kunnen zijn dat je drive hem simpelweg niet slikt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de dvd versie en heb een dvd rom ik heb al bijna alles geprobeerd nieuwe drivers geinstalerd voor van alles maar het werk nog steeds niet iemand nog suggesties heb ook al in een andere drive geprobeerd

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad.

De hl2.ico1 zit in hl25.cab ipv hl24.cab.

Je kan dit probleem oplossen door ook de CS: Source mee te installeren. Dit deed ik de eerste keren niet en toen kreeg ik die error. Daarna een keer met CS: Source geprobeerd en kreeg ik geen error.

Dit is ook 1 van de oplossingen die Vivendi geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:06:
Dit probleem heb ik ook gehad.

De hl2.ico1 zit in hl25.cab ipv hl24.cab.

Je kan dit probleem oplossen door ook de CS: Source mee te installeren. Dit deed ik de eerste keren niet en toen kreeg ik die error. Daarna een keer met CS: Source geprobeerd en kreeg ik geen error.

Dit is ook 1 van de oplossingen die Vivendi geeft.
ja dat dacht ik eerst ook dat het daar aan lag maar ik heb het al geprobeerd met de counter strike source maar krijg nog steeds dezelfde error :(

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog steeds niet opgelost ik heb al een brief naar valve zelf gestuurd in het engels natuurlijk :) dus als hun een oplossing weten dan post ik hem wel voor andere gebruikers die hetzelfde probleem hebben maar als iemand nog een iedee heb is ie ook welkom natuurlijk ;)

Verwijderd

Had ik ook !!!

gezocht bij valve website

Je moet de Valve " plugin/control" updaten
Daarna de installatie opnieuw MET CS installeren ( let op: beiden dus ! )

En daarna werkt het wel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:56:
Had ik ook !!!

gezocht bij valve website

Je moet de Valve " plugin/control" updaten
Daarna de installatie opnieuw MET CS installeren ( let op: beiden dus ! )

En daarna werkt het wel
stom vraagje hoor maar is dat die uodate die gisteren erbij is gekomen op moet j nog ergens bij steam heen gaan om dat te kunnen installeren want als ik het goed heb doet die het updaten al automatisch als je hem opstart

Verwijderd

je kan beter geen brief sturen.

op cd-rom staat een readme file. daarin staan een aantal helpdesks, met hun mail adres erbij. Ik had een mail gestuurd met het probleem en binnen twee dagen een antwoord.

denk dat een brief er wel langer over doet.

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik eigenlijk dat ik een email had gestuurd ben nog steeds aan het wachte op een antwoord ik ga het spel morgen wel weer ruilen voor andere want zo schiet het natuurlijk niet op maar als alsnog antwoord krijg van valve zal ik hier wel neerzetten wat ze hebben geschreven over hoe je het probleem kan oplossen B)

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik had dus ook de hele tijd deze error. Het is mij uiteindelijk wel gelukt om 'm geinstalleerd te krijgen. Niet op een chique manier maar wel effectief.
Gewoon heel steam eraf geflikkerd en kale dvd install gedaan. Steam staat ook gewoon op de dvd en die installeert ie eerst. Daarna gaat ie verder met HL2 en CS:S. Dit ging in 1 keer goed.

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Ik heb error 1324, geeft ie aan dat in het pad ''Documents and Settings'' een verkeerd krakter staat.
Op mijn andere pc installeert ie verder probleemloos.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor ?

• Basje|IA
Niemand ?

• Crash
Misschien valt ie over je username?
Op welke driveletter staat je Documents and Settings map?
Tempmappen wel gewoon allemaal op C: staan?

• Basje|IA
Mijn gebruikersnaam is Bas, lijkt me geen probleem verder.
Betreffende mappen staan op de C partitie.

• Basje|IA
Op mijn andere kale XP Pro SP2 bak met alleen maar Mc Afee Internet Sercurity erop installeert ie verder probleemloos en op nog een andere pc krijg ik error 1334.
Heel vaag allemaal.
Iemand misschien tips of suggesties ?

• Basje|IA
Ik heb het toch redelijk op kunnen lossen zonder een installatie te hoeven doen vanaf de DVD.
Ik heb via de verkenner over het netwerk de executable aangeklikt op de pc waarop ie geinstalleerd staat waardoor mijn laptop ging zoeken naar Steam.exe, naartoe gebrowsed en toen Steam eenmaal opgestart was stond Half-Life 2 er transparant bij.
Rechtermuisknop -> install en het spel werd geinstalleerd.
Duurde wel ongeveer 2 uur maar uiteindelijk kon ik Half Life 2 spelen.
Het is niet de mooiste oplossing maar je kunt in ieder geval wel spelen :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik had dit vandaag dus ook met de CE. Toen ik CS mee installeerde was het idd weg.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Pagina: 1