Toon posts:

[TV-Out] Krijg prima beeld op TV maar film werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben/was van plan om vanavond een film te kijken.
Aangezien ik geen DVD-speler op mijn kamer heb heb ik besloten om de DVD te bekijken via de DVD-Rom speler van mijn computer d.m.v. TV-Out.

TV-Out werkt prima, heb gewoon m'n desktop op m'n tv (kloon van computer scherm). Maar zodra ik een willekeurig filmpje (of de hele film) start dan blijft het venster waar de film in moet verschijnen bij WinDVD op mijn TV zwart. Op mijn computer laat die 'm wel zijn. Hij speelt ook geluid af op de tv.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

je moet even op je bureaublad:

RECHTERMUISKNOP --> EIGENSCHAPPEN --> INSTELLINGEN --> GEAVANCEERD --> WEERGAVES

dan klik je ff je monitor uit..

DIT IS BIJ EEN ATI KAART ZO

bij nvidia weet ik het zo snel niet

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik zie dat nergens staan
(ik gebruik Windwows XP Media Center Edition 2005 Engels).

Ook als ik de DVD in Media Center wil kijken krijg ik op de TV dus gewoon zwart beeld. De videokaart is een Madview ATI Radeon 9600 PRO, 128MB.

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

display settings -> settings -> advanced -> overlay -> clone mode options -> theatre mode

Ik ben malle Pietje niet.

Verwijderd

Je moet bij advanced -> weergaves je monitor als secundair en je tv als primair zetten dan werkt het.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder Advanced helemaal geen mogelijkheid om een monitor
als secondary en een tv als primary in te stellen!?

Verwijderd

Uhm heb je je drivers wel geinstalleerd? want dan komen er als je op advanced klikt echt nog wel een hele hoop tabs te staan, waaronder weergaves die jij moet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de ATI Catalyst drivers geinstalleerd staan.
Dit is wat ik precies krijg als ik onder advanced zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.allesvoorjemobiel.com/got/979142-01.gif

Verwijderd

Je moet ff op catalys control center klikken en daar zoeken. Ik weet niet hoe het bij ccc staat want ik vind het normaale control panel een stuk makkelijker werken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. Ik heb zelf niks aan de instellingen veranderd.
Wat ik wel gedaan heb zijn de Windows XP Media Center Edition-drivers installeren i.p.v. de standaard XP-drivers voor m'n videokaart.

Ik weet niet zeker of het daar door komt (heb het niet direct daarna gecontrolleerd) maar nu werkt het opeens... 8)7

Hoe dan ook, toch bedankt allemaal voor het meedenken. :)

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

al ge-reboot met de kabels aan de tv?

oh, t werkt al, nm then

[ Voor 27% gewijzigd door dadj op 29-11-2004 01:12 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1