[XP] PCI Simply Communications controller driver weg*

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DonDadda
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hallo Beste mensen,

Weet er iemand van jullie wat PCI Simply communications controller is?
Ik heb een conflict hiermee gehad en nu mis ik daar het stuurprogramma van.
Als ik nu de pc opstart krijg ik bij het allereerste scherm de melding: [INS] pressed en kan ik kiezen tussen F1 de Bios in of F2 doorladen naar windows waar ook sommige dingen niet meer soepel lopen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Heb windows xp home en systeemherstel werkt niet.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

PCI Simple Communications. Das een simpele...

Wat mis je kwa hardware in je apparaat beheer? Je hebt dus 1 device die niet herkent is, maar wel in je PC zit.

Zal je een stukkie opweg helpen. Het is een RJ-11 plug, gebruikt meestal 2 adres, en je kan er meer inbellen. :)

Ey!! Macarena \o/

• DonDadda
  • Niet online
Ik vind het heel leuk dat je reageert ik word er alleen niet veel wijzer van

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
Modbreak:Blijven we even normaal reageren, thankz :)

Martijn Wijk, een "PCI Simply communications controller" is een modem, hier moet je even de juiste drivers bijzoeken.

Op je vraag:
Als ik nu de pc opstart krijg ik bij het allereerste scherm de melding: [INS] pressed en kan ik kiezen tussen F1 de Bios in of F2 doorladen naar windows waar ook sommige dingen niet meer soepel lopen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Kunnen we je ze geen antwoord geven, hiervoor moet je ons echt meer informatie geven. Om maar te beginnen met welke dingen niet soepel lopen. Verder is het handig om Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door te lezen, hier kun je meer info vinden over het forum en wat we van jou verwachten als user.

Ook pas ik je topic titel even aan, zodat het os er in staat. Wil je hier in het vervolg ook zelf aan denken?

• DonDadda
  • Niet online
Het kan aan mij liggen maar ik zie bij apparaatbeheer helemaal nergens eeen modem ofzo en is alles voor de rest in orde.

Wat niet soepel loopt is: als ik klik op" deze computer" krijg ik de zaklantaarn te zien en naar een tijdje vind hij pas de gegevens. (harde schijven, mappen etc.) Die staan ook niet netjes geordend maar alles bij en door elkaar. Normaal gesproken word het blad in drieeen gedeeld namenlijk: Bestanden op deze computer.
Stations op lokale schijven.
Stations met verwisselbaar medium.
Deze drie dingen zijn weg. Ik zie alleen alles doorelkaar staan.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat je je modem niet ziet is logisch, omdat je daar blijkbaar nog niet de draivers voor hebt geinstalleerd. En daarom geeft ie dus een PCI Simple Communications weer.

Als tweaker zijnde, kan je vast even met een schroeven draaier die kast open maken, en kijken wat voor chipset er op het modem zit, en aan de hand daarvan je drivers gaan zoeken.

Dat je alles doorelkaar ziet, is een instelling, dat zoek ik wel eventjes op voor je.
Open deze computer, ga naar beeld, vervolgens naar: sorteer op: zet op type aan, en in groepen aan.
Dat zou de wir-war moeten doen oplossen.

Het kan zijn dat de benamingen die ik net gaf niet helemaal kloppen, want ik zit op engels talig OS

[ Voor 23% gewijzigd door RaZ op 21-11-2004 19:19 ]

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1