Toon posts:

Quark 6.0 update naar 6.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een aardige tijd gebruik ik Quark Passport 6.0 (Multi Lang).
Nu zag ik onlangs dat er een nieuwe versie is (6.5), maar dat je die alleen kunt installeren op versie 6.1.
Dus ik eerst vanaf de quark website de update van 6.0 naar 6.1 gedownload en geprobeerd te installeren.
Maar zodra ik de update.exe dubbel klik komt de installer met de melding dat deze versie van Quark niet geupdate kan worden, waarom precies staat er verder niet bij.
Heb nadat ik gezocht heb op hun site & google (wat niks opleverde) al een mail gestuurd naar de helpdesk, maar die reageren alleen op werkdagen. En ik hoopte dat wellicht iemand hier ditzelfde probleem heeft gehad en wellicht een oplossing weet.

Het betreft de Windows versie van Quark op Windows XP SP2 (US).

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:15
De mac versie's hebben hiermee een rare bug, mischien werkt dit ook op de pc. Zet het update bestand in de root van de Quark directory in program files, probeer daarna de update nog eens.

Werkt het nog niet, kijk dan of je "quark xpress.exe" een ® teken bevat in de bestands naam, zo nee rename hem dan naar "Quark Xpress ®.exe".

Werkt het daarna nog niet, welke versie van 6.0 gebruik je een illegale? En gebruik je een single site license, of een quark license administrator.

[ Voor 8% gewijzigd door leon1e op 20-11-2004 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beide opties geprobeerd. Helaas zonder resultaat.
De versie is legaal met een licentie. Weet alleen niet welke dat is. Waar kan ik dat zien?

Het is de Passport Edition. Weet niet of dat nog wat uitmaakt.