Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect
het verschil zal vast wel te merken zijn : in benchmarks etc maar als je nou echt zozeer meer performance krijgt in spellen ed ik denk het niet
je hebt standaard koeler erop ?
een andere koeler is dan wel aan te raden lijkt mij
-edit AMD63 3200+ zo is dat een nieuw model ofzo ?
ik ken hem niet
-moet AMD64 3200+ zijn
je hebt standaard koeler erop ?
een andere koeler is dan wel aan te raden lijkt mij
-edit AMD63 3200+ zo is dat een nieuw model ofzo ?
ik ken hem niet
-moet AMD64 3200+ zijn
[ Voor 58% gewijzigd door Puch-Maxi op 20-11-2004 19:41 ]
My favorite programming language is solder.
Hier hebben we een heel mooi topic voor:
[rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 7[/rml]
Ik zou zeggen lees deze eens door een de voorgaande delen en je bent een hele hoop ervaringen rijker in de oc-wereld
Ik zou zeggen lees deze eens door een de voorgaande delen en je bent een hele hoop ervaringen rijker in de oc-wereld
Verwijderd
gaat je waarschijnlijk niet lukken met dat mobo, hij heeft nl geen pci lock 
je heb trouwens niet precies het aantal mhzsen van de 3800 nodig om de 3800 te evenaren. bij een 3800 loopt het geheugen op 200 mhz, als jij jou 3200 overclockt gaat je geheugen sneller lopen, dat is dus een veel hogere bandbreedte, zo zit je snel aan de performage van een 3800+
maar ik denk niet dat het tot een 3800+ gaat lukken
je heb trouwens niet precies het aantal mhzsen van de 3800 nodig om de 3800 te evenaren. bij een 3800 loopt het geheugen op 200 mhz, als jij jou 3200 overclockt gaat je geheugen sneller lopen, dat is dus een veel hogere bandbreedte, zo zit je snel aan de performage van een 3800+
maar ik denk niet dat het tot een 3800+ gaat lukken
Dit is wel heel erg basic voor DOC, ik denk dat verstandig is dat je je eerst wat verdiept in diverse DOC-topics en DOC-termen zodat dit soort topics niet hoeft te openen, bijvoorbeeld:Mythix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:31:
Ik heb momenteel een AMD63 3200+ steken, ik zou hem graag overklokken naar een 3800 maar ik heb daar niet zo veel verstand van , enkele vragen voor ik verder beslis:
- is het verschil groot genoeg om het te merken
- wat is de beste koeling die ik kan gebruiken, kan did ook met gewone fans of moet ik waterkoeling gebruiken ?
btw mijn fsb loopt op 400, mobo ASUS K8V SE Delux.
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
In de onderste link staat zat informatie om je wel verder te helpen met het overklokken, bovenstaan staat daar ook informatie over luchtkoelers.
Op de vraag of je het verschil zal merken is afhankelijk hoe het bedoeld, wil snel pifast tijden, betere mem-scores, hogere 3dmark?
Ik kan me alleen maar aansluiten bij pyro83
dus deze gaat op slot
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()