Toon posts:

ADSL Back Online :7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
't is maar dat je weet 8-)

Verwijderd

:?

Verwijderd

i've noticed :)

Alleen jammer dat Planet niet verteld wat er nu echt aan de hand was..

wel lekker snel nu ;)

Verwijderd

02-01-2001 13:30 uur. Landelijke ADSL storing
Door een storing kunt u op dit moment niet inloggen bij Planet Internet via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost zullen wij dat vermelden op onze internetpagina onder de rubriek “actuele mededelingen”.
Maar waar kwam het dan door :? het probleem is toch alweer opgelost?

Ik heb de hele dag verbinding gehad, nix van gemerkt dus :)
(Uptime: 3 days, 05h 29m 27s)
wel lekker snel nu ;)
Zeker ja, met CS had ik een ping van 40-50 :P
Afgelopen dagen meestal rond de 70-80

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Had ik ook de halve dag :(. Kijk ik met me modem op de site van euronet staat er dat er op het moment geen netwerkproblemen zijn :?

Trouwens soms kon ik wel in het loginscherm komen maar herekende euronet mijn loginnaam niet.

Verwijderd

zoals gewoonlijk zullen we het weer niet te weten komen.
Ben wel benieuwd, maar ach zolang het weer werkt..

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 00:23 schreef ubermaestro het volgende:
Trouwens soms kon ik wel in het loginscherm komen maar herekende euronet mijn loginnaam niet.
Kreeg je een "System Error 29"?

Vul de volgende keer eens driemaal een verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord in, en daarna je echte gebruikersnaam/wachtwoord, dit helpt in sommige gevallen wel.

System Error 29 wordt veroorzaakt doordat je nog in het systeem bij mxstream staat ingelogd terwijl je verbinding wordt verbroken.
Een van de oplossingen hiervoor is dat je elke keer uitlogt via het Dashboard (dus op een nette manier de vpn-verbinding verbreekt), maar dat kan nou eenmaal niet altijd. (bijv. pc crashed of stroom valt uit)

Dit vertelde een medewerker van de kpn mxstream helpdesk aan mij, zo'n 3 maanden geleden, toen ik belde omdat die melding voor de 6de keer kreeg op dezelfde dag.
Een paar dagen later belde dezelfde vent me terug, en zei dat het probleem was opgelost, tot nu toe heb ik het nooit meer gehad.
Maar blijkbaar begint het weer :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ja het was inderdaad een system error 29
Pagina: 1