Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Q]Lilliput 7" touchscreen lcd's

Pagina: 1
Acties:

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:09
ik ben een paar ideetjes aan het zoeken voor 7"liliput LCD schermpjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.modguru.nl/catalog/images/618b.jpg

deze dus

Nu zou ik daar graag een tempregeling/ fan controler van maken is dit mogelijk???
Van programeren heb ik namelijk geen kaas gegeten en zoek ik hier dus een simpele oplossing voor

www.weefab.com

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Je zou het schermpje aan de secondary uitgang van je videokaart kunnen hangen.

Dan kan je op dat scherm een programma draaien dat de temeraturen uitleest en fans regelt. Maar ik heb een vermoeden dat jij iets anders bedoelt.

Zou je misschien wat meer uitleg kunnen geven? Wat wil je precies met het schermpje gaan doen? Naast de kast zetten of inbouwen? Aparte pc op basis van een Epia of op je gewone pc?

• Soul__assasin
ik zou het in mijn mod willen verwerken als stand alone schermpje

met een druk op het schermje fans versnellen of vertragen temps uitlezen ed dergelijke
en uiteraard winampcontrol

www.weefab.com

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Je zou misschien iets kunnen met samurize, een desktop control manager. Deze is ongeveer hetzelfde als speedfan, echter met plugins etc. en volledig aanpasbaar aan je eigen indeling. Dit draai je dan gewoon op je tweede desktop en klaar is S_A....

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Oeh S__A, vraagje, waar heb je die gekocht en wat kosten ze?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Soul__assasin
Ik heb die nog niet gekocht maar ik ben van plan ze te kopen. Ze kosten onge 238€

www.weefab.com

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

de vraag is heb je perse touchscreen nodig.. zo neej.. kijk dan ffies rond want dan heb je wel schermpjes die iets goedkoper zijn..

* ReseTTim vind zelf de prijs wel erg hoog voor zo'n schermpje..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Soul__assasin
We hebben echt wel een touchscreen nodig aangezien de fan regeling ook via het schermplje zou gebeuren en geen toe het is toch pimpy als je gewoon al je pc stats kan raadplegen en veranderen van op een klein schermpje..
[u]
wat ik nu zeer graag zou hebben:[u]

Winamp control ==> het is een toucscreen dus gewoon winamp verslepen naar da scherm en done...
Fan regeling==> virtuele schuif regelaars of pot meters die de fans aansturen.
Pc statistics==> Cpu/case temps, Ram usage, uptime, data verkeer

kortom alles wat je op een gewoon lcd kan weergeven + de fan regeling

Off topic: @resettim: ik hoop dat de mod zeker af is tegen lancamp in België kan ik daar ook eens een paar tweakers ontmoeten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Soul__assasin op 21-11-2004 04:43 ]

www.weefab.com

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 20:33

virus.elektro

profesionele monitor sloper

Afbeeldingslocatie: http://www.transtec.nl/images/amx/MVP-7500-frontview.jpg je wil een beetje hierheen waarschijnlijk. wat ik hier laat zien is trouwens wel een dure oplossig. dit werkt via wifi en is dus gewoon in de hand te houden

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Verwijderd

Voor de geinteresseerden.. http://www.inkoopacties.net/ia/7ccvssq9

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

virus.elektro schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:12:
[afbeelding] je wil een beetje hierheen waarschijnlijk. wat ik hier laat zien is trouwens wel een dure oplossig. dit werkt via wifi en is dus gewoon in de hand te houden
Bedoel je dat het wireless werkt of echt via 802.11a/b/g?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
racoontje schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:10:
[...]

Bedoel je dat het wireless werkt of echt via 802.11a/b/g?
lijkt mij via echte 802.11 a/b/g... Dit lijkt me namelijk een embedded-system met een wireless systeem en een schermpje met touchscreen... Wel mooi speelgoed trouwens :9

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 20:33

virus.elektro

profesionele monitor sloper

hij communiceert via 802.11 b met de rest. ding is in principe zelf te programmeren mits je aan de software kan komen. meestal doet de leverancier dat voor je

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:19

jll

Kijk hier wel vaak rond post niet zo veel maar kon het niet laten

Dit is een amx bedienings paneel, er hoort nog een schakel kast bij, die heeft een paar analoge relayi uitgangen en een paar serieele com poorten waarmee je dus vooral hifi en home theatre apparatuur mee kan aan sturen.
Maar natuurlijk ook meerdere dingen. dat bedienings paneel werkt gewoon met wifi want je amx sxhakelkast hangt ook aan je netwerk :*) .
Je kunt dus hiermee alles wel bedienen. Ik heb een keer een demo/uitleg bij de importeur in nederland gehad. daar was het dus zo dat je met dat paneel kon internetten andere pc overnemen, ff een dvd kijken maar wel dat dan de beamer naar beneden komt gordijn opengaat voor het scherm alle apparatuur de juiste instelling heeft en het ligt naar een andere instelling gaat. veel mogelijk dus

http://www.transtec.nl/article.php?id=9149

hier meer info

gr Jaac

als het een onzin post is delete maar, moet weer f inkomen

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Met zo'n schermpje alleen kan je natuurlijk niets, je hebt ook nog andere hardware nodig die de ventilatoren aanstuurt.

Ik ben zelf bv. bezig met een versie van ventilatorsturing met een gewone lcd.
met de code
bron

offtopic:
Jammer dat ik geen geld heb, ik heb altijd al zo'n schermpje willen hebben in de auto (met een complete computer er achter), ach, dreams will remain dreams with me :z

[ Voor 25% gewijzigd door Resistor op 21-11-2004 21:05 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Tempgestuurde fans via moederbord he, normaal ondersteund ons moederbord er 2, en desnoods zelfs via parallele poort+digipots, moet nog redelijk te doen zijn(ik wil ook graag zo'n schermpje, maar kan het niet betalen, gelukkig financiert soul__assasin dit hele project :D )

• Soul__assasin
MYST schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:10:
Tempgestuurde fans via moederbord he, normaal ondersteund ons moederbord er 2, en desnoods zelfs via parallele poort+digipots, moet nog redelijk te doen zijn(ik wil ook graag zo'n schermpje, maar kan het niet betalen, gelukkig financiert soul__assasin dit hele project :D )
het schermpje is een optie eh ik ga er eerst een beetje mee spelen opmijn pc en mss sta ik het af voor de mod

www.weefab.com

Pagina: 1