Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

new posts icoontje in my react pleite

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:05
Sinds een paar dagen is new posts icoontje (het sterretje) foetsie in my react. Ik kan alleen nog maar "last" kiezen, wat dus de hele laatste pagina geeft.

Is hier iets ven bekend, heb het zowel in firefox als IE geprobeerd, beiden laten 'em biet zien helaas.....

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:22
Nu je het zegt ja, ik heb ook geen sterretje meer, was me nog niet eens opgevallen 8)7
Zal wel bij iedereen zijn denk ik.......

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 18:44 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die functionaliteit is verplaatst naar het rode mapje :) . Het sterretje en het icoontje in list_topics zijn verwijderd omdat velen het te druk vonden worden.

Verwijderd

Whiehie! En nu eerst een bavaria, ik vond GoT alweer zo vertrouwd ineens :)

Verwijderd

klik eens op het rode mapje ;)

/spuit11

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 18:46 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Blij dat ie weg is :)
Het was idd wel erg druk en het werkte ook nog eens niet (ook al had je de posts al gezien dan stonden ze nogsteeds aangegeven als nieuw)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Wolfboy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:47:
Blij dat ie weg is :)
Het was idd wel erg druk en het werkte ook nog eens niet (ook al had je de posts al gezien dan stonden ze nogsteeds aangegeven als nieuw)
Dat komt omdat het afhankelijk is van je sessietijd, forum/reset/ gebruiken om die opnieuw te starten :) .

DM!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:05
Harm schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:44:
Die functionaliteit is verplaatst naar het rode mapje :) . Het sterretje en het icoontje in list_topics zijn verwijderd omdat velen het te druk vonden worden.
Damn, waarom verteld niemand mij dat? Enne... te druk?? Hebben we zoveel ADHD-ers hier rondsurfen dan?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Schweino schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:23:
[...]

Damn, waarom verteld niemand mij dat? Enne... te druk?? Hebben we zoveel ADHD-ers hier rondsurfen dan?
Lees de topics er maar op na :) . En als je in BUG / LA gezocht had, had je dit gewoon geweten :) . Bovendien vond ik het zelf ook nogal druk, en nee, niet omdat ik ADHD heb, maar omdat dan je hele scherm vol staat met icoontjes die geen verder functionaliteit hebben dan een linkje zijn, terwijl er dan een mapje bij staat dat intuitief die functionaliteit zou herbergen :) .

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Had iemand je trouwens al verteld dat die functionaliteit naar het rode mapje was verplaatst ? O-) :P
Anyways, not a bug :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.