USB werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 08:49

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Op onze laptop (Acer Aspire 1710) werken alle usb poorten niet meer.
Ik heb al bij apparaat beheer nieuwe stuurprogramma's gedaan en zelf verwijderd en weer opnieuw opgestart en nu ook opnieuw geforrmateerd en ze werken nog steeds niet.
Iemand een idee of zijn ze gewoon stuk het zijn er 4 twee achter en 2 aan de zijkant.
Hier is de site waar hij op staat: http://www.acer.nl/acereu...=3&ctx1=NL&crc=1287324182

• Roamor
  • Niet online
In het BIOS vergeten USB op enabled te zetten? Wilde gok hoor, maar geef eens meer aan wat je al geprobeerd hebt ed ;)

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Ik heb nu de pc opnieuw geinstaleerd en nu heb ik dus ook met die bios geprobeerd maar het werkt allemaal niet.

• Roamor
  • Niet online
Ben je alle poorten langsgegaan met een apparaat? (zo ja, kan er ook iets met de kabel/apparaat mis zijn)

Indien met verschillende apparaten; dan ligt het waarschijnlijk aan de poorten zelf.
Of de softwarematige kant klopt niet of hardwarematig. Hardware is de BIOS optie (staat ze uberhaupt wel ingeschakeld?)/ kapotte poorten (wat me erg sterk lijkt)

Software is de juiste drivers, oude drivers goed verwijderen.

Verwijder eens alle drivers en stop gewoon eens een apparaat erin, dan zou windows automatisch moeten aangeven "nieuw apparaat gevonden" oid. Dan de juiste drivers selecteren enz.

Succes :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wil je een software probleem uitsluiten dan zou ik even booten met een knoppix cdtje en kijken of USB dan wel of niet werkt.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Waar haal ik nieuwe drivers van daan en wat is een knoppix cd

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Knoppix is live Linux... Je stopt de cd erin en het werkt, je hoeft niks te installeren of iets dergelijks... Als je het vervolgens in Knoppix ook niet aan de praat krijgt, dan ligt het dus aan de hardware en niet aan de software...

http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/78

[ Voor 10% gewijzigd door iain op 21-11-2004 10:16 ]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Installeer sp2 voor windows XP dan werken je usb zeker weer.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Je kan ook even kijken in winxp of iets simpels wel werkt, zoals een usb-key ofzo. Die horen zo te werken... Let op of je het geluidje hoort, dan issie in ieder geval aangesloten.

Als je naar Start->Config->Systeem->Hardware->Apparaat beheer toe gaat zie je daar dan apparaten met een uitroepteken?

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Er staan nergens uitroep tekens en ik ben nu sp2 aan het downloaden.

Edit: heb nu sp2 en werkt nog steeds niet :'(

[ Voor 33% gewijzigd door SpeedfreakR op 21-11-2004 15:56 ]

Pagina: 1