Toon posts:

Dell herstellen naar fabrieksinstellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dell laptop is laatste tijd een beetje traag aan het worden, en ik was van plan hem naar de originele instellingen terug te zetten. Ik dacht dat dit kon doormiddel van een partitie te activeren, alleen heb ik geen idee hoe, en ik kan het boekje niet meer vinden dus ik vroeg me af of iemand het hier zou weten,
alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

prop je herstel diskette erin :)
herstel cd. of weet ik veel wat je erbij hebt gekregen :)

handleiding zijn gewoon te vinden op de dell site.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 20-11-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:53:
prop je herstel diskette erin :)
herstel cd. of weet ik veel wat je erbij hebt gekregen :)

handleiding zijn gewoon te vinden op de dell site.
ok bedankt, zal is ff kijken of ik die nog ergens heb liggen, lastig met meerdere dell pc's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Ga er wel van uit dat je dan alle bestanden ook kwijt bent.
Die herstel cd's zijn niets meer dan een image van het origineel.
Dus zorg voor een goede backup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:58:
Ga er wel van uit dat je dan alle bestanden ook kwijt bent.
Die herstel cd's zijn niets meer dan een image van het origineel.
Dus zorg voor een goede backup. :)
ja dat weet ik, staat verder niet veel belangrijks op de laptop dus maakt niet veel uit ;) Ik heb wel een soort diagnostisch programma, maar kan geen recovery cd vinden. Wel heb ik volgens mij een partitie van 50mb waar zoiets op moet staan...
Kan het niet zijn dat ik die op een of andere manier moet aanspreken, want heeft geen drive letter ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij Inspiron 8600 zit geen herstel cd maar gewoon een windows xp oem cd (met wat Dell zooi erbij) en ik dacht 4 cd's met software en drivers. Die partitie is puur voor de diagnose software en bevat geen herstelgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:01:
Bij mij Inspiron 8600 zit geen herstel cd maar gewoon een windows xp oem cd (met wat Dell zooi erbij) en ik dacht 4 cd's met software en drivers. Die partitie is puur voor de diagnose software en bevat geen herstelgegevens.
Aah ok dan weet ik genoeg, ik heb die cd ook, maar vorige keer dat ik t op deze manier gedaan had had ik wat problemen met de drivers, dus heb ik die maar van internet gehaald, maar echt goed werkte het allemaal niet, dus ik wou hem weer zo krijgen als ik hem kreeg, dan kon namelijk bij onze vorige laptop wel, maarja dan probeer ik het weer op deze manier, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:01:
Onzin, Ctrl+F11 bij het Dell scherm en je krijgt een restore partitie :)

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb even een nieuwsgierig vraagje mbt het resetten van een Dell pc.

IK heb hier een gloednieuwe Dell pc. Daar heb enkele voorgeinstalleerde programma's bij.
Nu moet deze gereset naar fabrieks instellingen.
Nu heb ik zo'n herstel cd gemaakt via het tooltje dat op de pc te vinden was.

Nu mijn vraag:
Als ik die herstel cd uitvoer. Krijg ik dan ook mijn voorgeinstalleerde programma's weer terug?
Want daar heb ik verder geen cd 's van gekregen van Dell en die wens ik graag terug te hebben na de reset.

Dus: Krijg ik na een reset ook mijn voorgeinstalleerde programma's weer terug?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1