[TOBO] Logitech Cordless Desktop Optical Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Hey,

Ik zit met een probleem...

Mij tobo's, 2x de Logitech Cordless Desktop Optical Deluxe, werken niet lekker samen. Als de een tikt kan de ander nix. Ik heb hier sinds vandaag, ineens, last van. In het begin ook, toen heb ik het kanaal veranderd. Nou geen probleem d8 ik, gewoon kanaal weer veranderen. Dus ik volg de procedure voor het veranderen van het kanaal, maar beide tobo's weigeren met een ander kanaal dan 2 te verbinden...

Nu, d8 ik, zet ik het toetsenbord in beveiligde modus. Dat had ik al gedaan, maar (sinds vandaag ja) is de verbinding op een of andere vreemde wijze weer onbeveiligd geworden. :?

Nu klik ik dus in de iTouch software op beveiligen, dan wordt mij als stap 1 gevraagd: druk op linker CTRL+linker ALT+F12. Doe ik dit dan gebeurt er niets. Sinds ik dit vanmiddag geprobeerd heb doet mijn tobo nix meer, elke keer als ik een toets indruk dan krijg ik: Er is iets mis gegaan met de beveiligde verbinding. Dit is alleen op de nieuwe computer, op de oude kan ik gewoon typen, zoals je nu ziet :) .

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ook op de oude computer werkt het maken van de beveiligde verbinding niet, er gebeurt simpelweg niets.

Nu d8 ik, voor ik de hele zooi het raam uit gooi, vraag ik het eerst op GoT... :P

Wie weet wat er mis is?