[XP] Unable to Open temporary AVI file / disk error*

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 11:08

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Goedemiddag allen,

Ik zit al sinds wat maaden met een probleem. Nooit echt veel last van gehad maar het gaat me nu wel irriteren.

Het volgende is namelijk gaande;

Bij het openen van bestanden via internet explorer of het opslaan van een bestand via pakket X. Komt de volgende melding "Unable to Open temporary AVI file C:\ducume~1\Jerry\locals~1\temp\_snagtmp.avi (8004406f) A disk error occurred while opening the file. "

Deze melding krijg ik dus bij het pakke SNAGIT. Maar ook bij het openen van een torrent file op internet. Hij kan ze niet in de temp map opslaan denk ik. Dus ik moet dan de torrent file opslaan in een andere map en dan vandaar uit openen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Bedankt

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21
Bestaat C:\ducume~1\Jerry\locals~1\temp\ wel? En heb je al eens een check disk gedaan? Ik pas ook even de topic titel aan zodat de volledige foutmelding erin staat, wil je hier in het vervolg even aan denken? :)

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Ja de directory bestaat wel en ik heb ook al in omgevingsvariablen en dan systeemvariablen van mijn map TEMP en TMP op waarde %SystemRoot%\TEMP ofte wel C:\windows\temp. Ik ga check disk even proberen. ps mijn excuses van me topic

edit: helaas na check disk hetzelfde probleem

[ Voor 12% gewijzigd door DukeN op 20-11-2004 17:20 ]

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Even wat meer info. Ik heb dit probleem met diversen pakketen. Nu dus ook met een andere screen recorder namelijk Camtasia Recorder. Ik krijg dus weer de melding dat hij een temp file niet kan openen. Maar met de foutmelding 8004406f . Ik ben wezen zoeken naar deze foutmelding en ben helaas niet verdergekomen dat het te maken heeft met een video codec.... Met torrent files is het probleem er niet meer :s Maar iemand enig idee?

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Helaas nog het zelfde probleem... misschien nog iemand die ideeen heeft om dit op te lossen?